Ενόψει της επίσημης κυκλοφορίας του NBA 2K24 στις 8 Σεπτεμβρίου, αποκαλύφθηκαν πρόσφατα λεπτομέρειες σχετικά με το πώς έχουν βελτιωθεί τα πράγματα στο γήπεδο από άποψη gameplay.
Ο gameplay director Mike Wang ανέλυσε λεπτομερώς μερικές από τις μεγαλύτερες αλλαγές που μπορείτε να περιμένετε να δείτε στο NBA 2K24 και πώς οι προγραμματιστές αντιμετώπισαν τομείς στους οποίους η σειρά είχε ελλείψεις στο παρελθόν. Ακολουθεί μια ματιά στα στοιχεία που συζητήθηκαν και στο πώς αυτές οι αλλαγές αναμένεται να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η δράση σε διάφορα modes παιχνιδιού.
Shooting
Το shooting έχει λάβει μεγάλη προσοχή στο NBA 2K24, με αυτό το στοιχείο του παιχνιδιού να έχει προσαρμοστεί ειδικά για κάθε δυσκολία. Μέσα στο MyCareer, όπου μπορείτε να παίξετε παιχνίδια 5 εναντίον 5 στο Rec Center ή να συγκεντρώσετε μικρότερες ομάδες σε άλλα γήπεδα μέσα στην City (που θα επιστρέψει), θα υποστείτε την απόλυτη πρόκληση του σουτ στη δυσκολία Hall of Fame. Επειδή θα εξακολουθείτε να χάνετε κάθε σουτ το οποίο δεν “πρασινίζετε”, αυτό θα κάνει το στοιχείο του παιχνιδιού ακόμα πιο βασισμένο στις δεξιότητες από ό,τι ήταν ήδη στο NBA 2K23. Ωστόσο, μπορείτε να περιμένετε ότι το shooting θα είναι ελαφρώς λιγότερο δύσκολο σε κάθε ομαδικό mode, όπου ο μηχανισμός συγχρονισμού θα είναι λίγο πιο επιεικής. Για το σκοπό αυτό, το NBA 2K24 θα διαθέτει μια νέα ρύθμιση οπτικής υπόδειξης που θα σας βοηθήσει να χρονομετρήσετε καλύτερα την απελευθέρωση του σουτ των παικτών που είναι ιδιαίτερα αργοί ή γρήγοροι στο να διώχνουν τη μπάλα από τα χέρια τους.
Παιχνίδι κοντά στο καλάθι
Έχουν γίνει επίσης κάποιες αλλαγές όταν πλησιάζετε πιο κοντά στο καλάθι, όπου τα ανοιχτά λέι απ θα είναι πιο εύκολο από ποτέ να μπουν λόγω των μεγαλύτερων χρονικών παραθύρων. Τα πιο φανταχτερά layups αναμένεται τώρα να είναι πιο αποτελεσματικά και μπορείτε να τα πετύχετε σε κίνηση – εφόσον είστε σε θέση να τα κάνετε σωστά. Το κάρφωμα της μπάλας φαίνεται ότι θα είναι πιο διασκεδαστικό και φέτος, κυρίως χάρη στο γεγονός ότι μπορείτε πλέον να κρεμαστείτε και να αιωρείστε στη στεφάνη αφού κάνετε οποιοδήποτε κάρφωμα με δύο χέρια. Όταν θέλετε να πετύχετε ένα πιο εντυπωσιακό κάρφωμα και να ξεσηκώσετε το κοινό, ο μετρητής καρφωμάτων του παιχνιδιού θα είναι τώρα λίγο πιο δύσκολο να χρονομετρήσετε σωστά στις υψηλότερες δυσκολίες. Το παιχνίδι στο ζωγραφιστό έχει βελτιωθεί συνολικά, ώστε να είναι πραγματικά αισθητή η δύναμη και το βάρος των ψηλών, δίνοντάς τους μεγαλύτερη ευελιξία στο να παίρνουν επιθετικά ριμπάουντ και να κάνουν hop shots και fades από το post.
Dribbling
Καλώς ή κακώς, υπήρξαν βελτιώσεις στο dribbling που θα κάνουν τους point guards χαρούμενους και πιθανότατα όλους τους συμπαίκτες τους (και τους αντιπάλους) λίγο επιφυλακτικούς. Υπάρχουν εκατοντάδες νέες αναλύσεις ντρίμπλας που μπορούν να εκτελεστούν απλά με το πάτημα του δεξιού μοχλού. Με περισσότερους συνδυασμούς ντρίμπλας στη διάθεσή σας και τη δυνατότητα να ελέγχετε πλέον τις ντρίμπλες που ξεσπούν σε γρήγορους αιφνιδιασμούς, το NBA 2K24 φαίνεται ότι θα ικανοποιήσει όσους πραγματικά απολαμβάνουν να κρατούν τη μπάλα στα χέρια τους. Θα υπάρξει ακόμη και η επιστροφή των andrenaline boosts για να γίνουν οι χειριστές της μπάλας πιο άπιαστοι. Αυτά έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να παρέχουν μεγαλύτερη ελευθερία στη δημιουργία από ντρίπλα, ενώ οι αμυντικοί τους μπορούν να μειώσουν τα χαρακτηριστικά σουτ ενός χειριστή μπάλας αν κολλήσουν κοντά τους.
Άμυνα
Σαν να θέλουν να καταπολεμήσουν τη δύναμη της ντρίμπλας, οι προγραμματιστές ξόδεψαν πολύ χρόνο για να αναβαθμίσουν την άμυνα, δίνοντας έμφαση στην εξάλειψη της επίμονης ολίσθησης που ταλαιπωρούσε το παιχνίδι για χρόνια και κάνοντας ευκολότερο το body up του αντιπάλου σας. Η βελτίωση της λογικής θα πρέπει να κάνει πιο δύσκολο για τους παίκτες να βάλουν τα σουτ, αρκεί να βρίσκεστε σε ιδανικό σημείο που θα επηρεάσει την ακρίβειά τους. Οι τάπες θα δουν περισσότερο ρίσκο και ανταμοιβή, επιτρέποντάς σας να απομακρύνετε μπάλες όταν πηδάτε τη σωστή στιγμή και τιμωρώντας σας για τις στιγμές που τρώτε μια προσποίηση και σηκώνεστε τη λάθος στιγμή. Τα κατευθυνόμενα κλεψίματα με το δεξί μοχλό θα επιστρέψουν στο NBA 2K24, τα οποία έχουν σκοπό να παράγουν περισσότερα κλεψίματα όταν φτάνετε με το χέρι που είναι πιο κοντά στη μπάλα και περισσότερα φάουλ όταν φτάνετε κατά μήκος του σώματος.
Pro Play
Ίσως το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ο Mike Wang προανήγγειλε την εφαρμογή στο NBA 2K24 του Pro Play, το οποίο το καθιστά ικανό να μεταφράζει τη δράση από πραγματικά παιχνίδια NBA σε animations του NBA 2K24. Αυτό θα βοηθήσει να ανακουφιστεί το βάρος του να χρειάζεται να γίνει motion capture των παικτών σε ένα στούντιο, κάτι που θα προσθέσει ιδιαίτερα ρεαλισμό από παίκτες που για οποιονδήποτε λόγο δεν έχουν γίνει motion capture, όπως ο Kevin Durant.