Το στούντιο πίσω από τη νέα έκδοση του GoldenEye 007 ισχυρίστηκε ότι ορισμένα από τα γραφικά και τα προβλήματα με τον ρυθμό καρέ που αναφέρθηκαν από τους παίκτες υπήρχαν και στο αρχικό παιχνίδι.
Απαντώντας σε έναν θαυμαστή στο Twitter, το καναδικό στούντιο Code Mystics Inc. – το οποίο βοήθησε στη μεταφορά του τίτλου του N64 – ισχυρίστηκε ότι λόγω της τεχνολογίας εξομοίωσης που χρησιμοποιήθηκε για την κυκλοφορία, τα προβλήματα που εμφανίστηκαν υπήρχαν ήδη στον αρχικό κώδικα.
“Η παρενέργεια της εξομοίωσης είναι ότι εντοπίζει μερικές ιδιορρυθμίες γραφικών του πρωτότυπου. Το GoldenEye άνοιγε νέα επικράτεια στο N64.”
Η εταιρεία ισχυρίστηκε επίσης ότι ο ρυθμός καρέ “περιορίστηκε από τον αρχικό κώδικα ROM“.
Το GoldenEye κυκλοφόρησε για κονσόλες Switch και Xbox το απόγευμα της Πέμπτης και από τότε η έκδοση του Xbox έχει δεχθεί αυστηρή κριτική από τους παίχτες.