Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η Activision «χώρισε» από την Bungie επειδή το Destiny δε κατάφερε να εκπληρώσει τις οικονομικές προσδοκίες

Η εταιρεία παραγωγής και εκδόσεων Activision εξήγησε τους λόγους που οδήγησαν στο διαζύγιο της με την Bungie και το Destiny.

Κατά την διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων, ένας επενδυτής της εταιρείας έκανε ερώτηση σχετικά αυτή την διακοπή συνεργασίας.

Ο υπεύθυνος των οικονομικών της Activision Coddy Johnson είπε:

«Η Activision παραμένει σίγουρη πως αυτή ήταν η σωστή απόφαση και για τις δύο εταιρείες. Η Bungie μπορεί να επικεντρωθεί στην σειρά την οποία δημιούργησε και εμείς μπορούμε να επικεντρωθούμε σε μεγαλύτερες ευκαιρίες».

Επίσης ξαναδήλωσε πώς αυτή η απόφαση ήταν κοινή μεταξύ των δύο εταιρειών και μία που «είναι παγιωμένη» στην στρατηγική της Activision-Blizzard.

«Όπως ξέρετε, δεν κατέχουμε τα δικαιώματα του Destiny όπως κάνουμε για τις δικές μας μεγάλες σειρές. Το να έχουμε και να διαχειριζόμαστε ένα IP μας δίνει την ευκαιρία να βγάζουμε νέες εμπειρίες και νέα επιχειρησιακά μοντέλα και βέβαια να έχουμε καλύτερα δομικά οικονομικά.

Το Destiny 2 το οποίο είχε εξαιρετικές κριτικές και περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, δεν κατάφερε να φτάσει τις οικονομικές προσδοκίες.

Καθώς φτάσαμε στο τέλος της χρονιάς, το οικονομικό μας πλάνο για το 2019 έδειξε πώς το Destiny δεν θα συνέφερε σημαντικά στο εισόδημα της επιχείρησής μας».

Τέλος o Johnson σημείωσε πώς η εταιρεία είχε ανθρώπους που βοηθούσαν στην δουλειά της Bungie και «τώρα πλέον αυτό το προσωπικό είναι ελεύθερο να δουλέψει σε άλλα πράγματα».

Διαβάστε επίσης:  Η Lucasfilm Games λέει ότι θα ήταν «εξαιρετικά ενδιαφέρον» να αφηγηθεί περισσότερες ιστορίες του Indiana Jones

Ο Johnson έκλεισε την απάντηση του λέγοντας:

«Απλά θέλω να δώσω έμφαση στο ότι πραγματικά πιστεύω ότι και για τις δύο εταιρείες είναι αυτός ο σωστός δρόμος και μας επιτρέπει να εφαρμόσουμε το σχέδιο που παρουσιάσαμε σήμερα».

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το Star Wars φαίνεται να βρίσκει επιτέλους ξανά τη φόρμα του στο Disney+ με το Skeleton Crew, μια από τις σειρές με την υψηλότερη...

Νεα

Ο μέσος παίκτης του Steam πιθανότατα πέρασε τις περισσότερες ώρες παιχνιδιού του από το 2024 για να σβήσει παιχνίδια από το backlog του –...