Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Από το 1994 σχεδίαζε το Super Mario Maker η Nintendo!

Η Nintendo όπως φαίνεται είχε στην κατοχή της μια πατέντα του 1994 όπου δείχνει να ήθελε το Super Mario Maker να είναι ένα ξεχωριστό hardware.

Όπως όλοι ξέρουμε το Super Mario Maker ήταν ένα δυνατό χαρτί για την εταιρεία καθώς έδινε την δυνατότητα παραμετροποίησης του παιχνιδιού στους παίχτες ώστε να μπορούν να δημιουργούν τις δικές τους εμπειρίες.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα θα περιείχε αυτή η κονσόλα σύμφωνα με την πατέντα της Nintendo.

Επικέντρωση σε μια προτεινόμενη πλατφόρμα υλικού που θα επιτρέπει στους παίκτες να διακόψουν το παιχνίδι και να επεξεργαστούν τα μέρη του παιχνιδιού.
– Χρησιμοποίηση ενός βελτιωμένου UI όπου δεν χρειάζεται εμπειρία προγραμματισμού.
– Δημιουργία ενός μοναδικού βιντεοπαιχνιδιού μέσω ενός εικονιδίου, διαδραστικό υπολογιστικό σύστημα.
– Επιτρέπει σε ένα βιντεοπαιχνίδι να εκτελεστεί, να σταματήσει, μα επεξεργαστεί και συνεχίσει από το σημείο όπου ξεκίνησε η επεξεργασία.
– Αυτόνομο hardware σύστημα.
– Οι προγραμματιστές θα είναι σε θέση να καθορίσουν ποια στοιχεία του παιχνιδιού ο χρήστης θα μπορούσε να μεταβάλει κατά το στάδιο του προγραμματισμού.
– Ο καθένας θα μπορούσε δυνητικά να δημιουργήσει το δικό του μοναδικό βιντεοπαιχνίδι με αυτό το σύστημα.
– Ο χρήστης θα μπορούσε να στείλει περιεχόμενο μέσω μιας τηλεφωνικής γραμμής.

Διαβάστε επίσης:  Ο Ντάνιελ Κρεγκ λέει ότι ο Τζέιμς Μποντ περιόρισε την καριέρα του και τον άφησε εξουθενωμένο

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...