Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Το The Last of Us 2 ήταν αρχικά «open-world εμπνευσμένο από το Bloodborne»

H Naughty Dog έχει συζητήσει την προέλευση του The Last of Us Part 2, συμπεριλαμβανομένου του πώς κάποια στιγμή προοριζόταν να είναι ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου εμπνευσμένο από το Bloodborne.

Μιλώντας στο Grounded II, ένα νέο ντοκιμαντέρ που περιγράφει λεπτομερώς την ανάπτυξη του The Last of Us Part 2, η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού αποκάλυψε πώς η αρχική τους πρόθεση ήταν η συνέχεια να είναι «όσο πιο ανθρωπίνως διαφορετική» από το πρώτο παιχνίδι.

«Στους πρώτους τέσσερις ή πέντε μήνες, το παιχνίδι ήταν στην πραγματικότητα ένας ανοιχτός κόσμος εμπνευσμένος από το Bloodborne. Ήταν καθαρά επικεντρωμένο στη μάχη σώμα με σώμα, όλα σώμα με σώμα», είπε ο  του Anthony Newman.

Η Emilia Schatz, η κύρια σχεδιάστρια παιχνιδιών, εξήγησε: «Δεν ήταν μόνο η μάχη σώμα με σώμα: εξετάζαμε επίσης τη δομή της διάταξης.»

«Το Bloodborne είχε έναν πολύ ανοιχτό χώρο που γινόταν όλο και μεγαλύτερος όσο εξερευνούσες. Μου αρέσει πολύ αυτό το συναίσθημα που νιώθεις ότι κυριαρχείς στον κόσμο. Αρχίζει να γίνεται σχεδόν ένας χαρακτήρας στο ίδιο το παιχνίδι. Και αυτό ήταν επίσης κάτι που κοιτάζαμε».

Διαβάστε επίσης:  Φήμες για κυκλοφορία του Nintendo Switch 2 τον Απρίλιο από κατασκευαστή αξεσουάρ

Καθώς προχωρούσε η ανάπτυξη, είπε ο Schatz, η ομάδα ανακάλυψε ότι η δομή του ανοιχτού κόσμου δεν ταίριαζε με την ιστορία του παιχνιδιού και το πήρε πίσω.

«Ξεκινήσαμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο διαφορετικό από το πρώτο παιχνίδι, και στη συνέχεια να το πάρουμε πίσω. Το θέμα του ανοιχτού κόσμου δεν λειτούργησε με την ιστορία που προσπαθούσαμε να πούμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Στην CES 2025, η Sony παρουσίασε έναν πρωτοποριακό τρόπο για να ζήσουν οι παίκτες τον κόσμο του The Last of Us, μέσω του μελλοντικού...

Νεα

Το επερχόμενο Spider-Man 4 του MCU βρίσκεται σε πλήρη ανασύνταξη, ενώ οι θαυμαστές περιμένουν με ανυπομονησία την επιστροφή του Tom Holland στον ρόλο του...

Νεα

Φαίνεται πως το λογότυπο του Nintendo Switch 2 έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο. Ο Felipe Lima, γνωστός ως ‘Necro’ και αρχισυντάκτης του Universo Nintendo, ισχυρίζεται...

Νεα

Ο σκηνοθέτης που είναι συνδεδεμένος με την κινηματογραφική μεταφορά του “Shadow of the Colossus” για πάνω από μια δεκαετία, δήλωσε ότι το έργο θα...