Το Starfield προοριζόταν αρχικά να είναι πιο βίαιο, όπως αποκάλυψε ο πρώην senior καλλιτέχνης της Bethesda, Dennis Mejillones, σε συνέντευξή του στο podcast Kiwi Talkz.
Σύμφωνα με τον Mejillones, το παιχνίδι αρχικά σχεδιάστηκε να περιλαμβάνει πιο γραφικές σκηνές βίας, όπως αποκεφαλισμούς. Ωστόσο, τεχνικές δυσκολίες έκαναν αυτή την υλοποίηση εξαιρετικά περίπλοκη.
“Αυτό είχε πολλές επιπτώσεις λόγω των διαφορετικών στολών,” εξήγησε. “Από τεχνικής άποψης, υπήρχαν πολλά που έπρεπε να ληφθούν υπόψη – πώς να κόβεται το κράνος, πώς να εμφανίζονται τα υπολείμματα της σάρκας και άλλα. Είχαμε συστήματα για όλα αυτά, αλλά κατέληξε να είναι ένας τεράστιος ‘λαβύρινθος’ με όλους αυτούς τους σωλήνες και τις λεπτομέρειες που προσθέσαμε στις στολές.”
Επιπλέον, η δυνατότητα προσαρμογής του σώματος μέσω του δημιουργού χαρακτήρων αύξησε την πολυπλοκότητα, καθιστώντας την προσθήκη έντονων σκηνών βίας ακόμη πιο δύσκολη.
Ακόμα κι αν η ομάδα αφιέρωνε περισσότερο χρόνο για να ενσωματώσει τέτοιες λεπτομέρειες, ο Mejillones υποστήριξε ότι αυτό μπορεί να μην ταίριαζε στον τόνο του παιχνιδιού.
“Το Fallout είναι πιο στυλιζαρισμένο,” ανέφερε. “Η υπερβολική βία είναι μέρος της χιουμοριστικής του προσέγγισης. Στο Starfield, όμως, είχαμε πιο ρεαλιστική προσέγγιση, επηρεασμένη από σειρές όπως το The Expanse και το Star Trek. Δεν ταίριαζε θεματικά.”