Μετά το εκρηκτικό λανσάρισμα του Marvel Rivals, ο director του Overwatch 2, Aaron Keller, δήλωσε ότι η ομάδα καλωσορίζει τον ανταγωνισμό, καθώς για πρώτη φορά αισθάνονται πως υπάρχει ένα παιχνίδι τόσο παρόμοιο με το Overwatch.
“Είναι συναρπαστικό, για διάφορους λόγους,” ανέφερε σε συνέντευξή του στο GamesRadar+. Παρότι το Overwatch παραμένει κυρίαρχος του είδους εδώ και πάνω από μία δεκαετία, οι προηγούμενοι ανταγωνιστές του, όπως τα Concord και Battleborn, δεν κατάφεραν να σταθούν. Τώρα όμως, το Marvel Rivals έρχεται να προσφέρει πραγματική πίεση στην ομάδα της Blizzard.
Το Overwatch 2 δεν θα “παίζει πλέον εκ του ασφαλούς”
Ο Keller παραδέχεται πως η ύπαρξη ενός ανταγωνιστή είναι “παράγοντας πίεσης”, αλλά το βλέπει θετικά, καθώς η ομάδα πρέπει να καινοτομήσει: “Αυτό δεν είναι πλέον θέμα τού να παίζουμε εκ του ασφαλούς. Πρέπει να εξελίξουμε το παιχνίδι.”
Αυτό οδηγεί σε μεγάλες αλλαγές στις επόμενες σεζόν του Overwatch 2, όπως:
- Αναβαθμιζόμενα perks
- Ένα νέο third-person Stadium mode
- Eπιστροφή των loot boxes
- 6v6 competitive queues
- Map voting & hero bans
- Νέοι ήρωες
Κάποιες από αυτές τις αλλαγές βρίσκονται ήδη σε ανάπτυξη από πριν την άφιξη του Marvel Rivals, όμως ο Keller παραδέχεται πως η ανάγκη για “αναζωογόνηση του παιχνιδιού” ήταν δεδομένη. Με την εισαγωγή των upgradeable perks, η Blizzard θέλει να προσθέσει περισσότερη στρατηγική στο Overwatch 2. Σύμφωνα με τον Keller:
“Θέλουμε οι παίκτες να επιλέγουν perks που ενισχύουν τον ήρωά τους ή τους βοηθούν να αντεπιτεθούν σε κάποιον αντίπαλο. Αυτό θα προσθέσει βάθος και νέες επιλογές τακτικής στη διάρκεια του παιχνιδιού.”
Με το Marvel Rivals να φέρνει έντονο ανταγωνισμό, η Blizzard φαίνεται αποφασισμένη να ανανεώσει δυναμικά το Overwatch 2 για να κρατήσει το κοινό του ζωντανό και αφοσιωμένο.