Η τελευταία ενημέρωση από την ομάδα anti-cheat του Call of Duty αποκάλυψε μια νέα μέθοδο στην οποία οι cheaters βλέπουν “ψευδαισθήσεις” με φανταστικούς εχθρούς.
Όπως εξηγείται στο blog του Call of Duty, το τμήμα Team Ricochet του παιχνιδιού, το οποίο επικεντρώνεται στον εντοπισμό και την εξάλειψη του cheating από το παιχνίδι, έχει προσθέσει αυτό που αποκαλεί ένα νέο «Mitigation».
Τα migitations έχουν σχεδιαστεί για να μπλέκουν με το παιχνίδι ενός cheater και να τον κρατούν απασχολημένο ενώ άλλοι παίκτες απολαμβάνουν το παιχνίδι χωρίς διακοπή.
Εφαρμόζοντας ένα Mitigation σε έναν cheater αντί να τον απαγορεύσει εντελώς, η Team Ricochet μπορεί να τον αναλύσει και να αποκτήσει δεδομένα σχετικά με το λογισμικό εξαπάτησης που χρησιμοποιεί, το οποίο με τη σειρά του επιτρέπει στην ομάδα να εντοπίζει καλύτερα και να τιμωρεί τους παίκτες που χρησιμοποιούν παρόμοιο λογισμικό στο μέλλον.
Το πιο πρόσφατο Mitigation, το οποίο ονομάζεται απλώς «ψευδαίσθηση», τοποθετεί χαρακτήρες δόλωμα στο παιχνίδι που μόνο οι απατεώνες μπορούν να δουν.
Σύμφωνα με την Team Ricochet, αυτά τα«δολώματα δεν μπορούν να ανιχνευθούν από τους νόμιμους παίκτες και δεν μπορούν να επηρεάσουν τον στόχο, την εξέλιξη, τα στατιστικά του τέλους του αγώνα ή τη συνολική εμπειρία παιχνιδιού, αλλά χρησιμεύουν στον αποπροσανατολισμό των cheaters με διάφορους τρόπους».
Φαίνονται, κινούνται και ενεργούν σαν πραγματικοί παίκτες και ενεργοποιούν τις ίδιες πληροφορίες που θα ενεργοποιούσε ένας πραγματικός παίκτης στο λογισμικό cheating, κάνοντάς τους να φαίνονται νόμιμοι.
Το παιχνίδι θα τοποθετήσει αυτές τις «παραισθήσεις» κοντά σε έναν ύποπτο παίκτη και εάν ο παίκτης αλληλεπιδράσει μαζί τους με οποιονδήποτε τρόπο θα «αυτοπροσδιοριστεί ως cheater».
Σύμφωνα με την Team Ricochet, το Haliucination Mitigation μπορεί είτε να εφαρμοστεί σε γνωστούς cheaters για να τους αποσπάσει την προσοχή όσο γίνεται περισσότερη ανάλυση, είτε να αναπτυχθεί σε ύποπτους παίκτες για να δει αν αλληλεπιδρούν με το Mitigation και ουσιαστικά «να αποκαλύπτονται» ως cheaters.
Η ομάδα έχει αφαιρέσει επίσης ένα διαφορετικό Mitigation, το οποίο αποκαλεί «quicksand». Αυτό επιβράδυνε ή πάγωνε τους cheaters στο παιχνίδι, αφήνοντάς τους ορθάνοιχτους για επίθεση, και επίσης θα μπέρδευε τα χειριστήρια ενός παίκτη με την εκ νέου αντιστοίχιση των αντιστοιχισμένων πλήκτρων ή την αλλαγή των στοιχείων ελέγχου αναλογικού μοχλού από προεπιλογή σε ανεστραμμένα.
Αυτό έχει αφαιρεθεί επειδή, σύμφωνα με την ομάδα Ricochet, παραβίαζε υπερβολικά την εμπειρία ενός κανονικού παίκτη και θεωρήθηκε ότι αποσπά την προσοχή.
«Οι mitigations έχουν σχεδιαστεί για να αποτελούν εμπόδιο για τους cheaters, ώστε η κοινότητά μας να μπορεί να συμμετέχει σε μια προστατευμένη και χωρίς διακοπές εμπειρία παιχνιδιού», είπε η ομάδα.
«Ενώ το Quicksand ήταν ένα διασκεδαστικό μέτρο, θα μπορούσε επίσης να είναι πολύ οπτικά ενοχλητικό για οποιονδήποτε στο λόμπι».
![](http://xplaygr.com/wp-content/uploads/2021/11/XPLAYGR-logo-small.png)