Μετά από πολλές φήμες και επακόλουθες διαψεύσεις, το παιχνίδι The Last of Us Multiplayer, γνωστό ως The Last of Us Online, ακυρώθηκε επίσημα.
Η ανακοίνωση έγινε το βράδυ της Πέμπτης από τη Naughty Dog σε μια μακροσκελή ανάρτηση στο the ιστοσελίδα της εταιρείας.
«Συνειδητοποιούμε ότι πολλοί από εσάς περιμένατε νέα σχετικά με το έργο που ονομάζαμε The Last of Us Online». αναφέρει η δήλωση. «Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το πούμε αυτό: Πήραμε την απίστευτα δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την ανάπτυξη αυτού του παιχνιδιού.»
Η Naughty Dog λέει ότι το The Last of Us Online ήταν σε προ-παραγωγή από τότε που το στούντιο άρχισε να δουλεύει στο The Last of Us Part 2. Καθ’ όλη τη διάρκεια της δουλειάς, λένε, το όραμα για το παιχνίδι έγινε περισσότερο «εκλεπτυσμένο και ικανοποιητικό» με το στούντιο να είναι «ενθουσιώδες για την κατεύθυνση προς την οποία κατευθυνόμασταν».
«Κατά την αύξηση της παραγωγής στην πλήρη παραγωγή, το τεράστιο εύρος της φιλοδοξίας μας έγινε σαφές» είπαν. «Για να κυκλοφορήσουμε και να υποστηρίξουμε το The Last of Us Online, θα πρέπει να αφήσουμε όλους τους πόρους του στούντιο πίσω από την υποστήριξη περιεχομένου μετά την κυκλοφορία για τα επόμενα χρόνια, επηρεάζοντας σοβαρά την ανάπτυξη σε μελλοντικά παιχνίδια για έναν παίκτη.»
«Λοιπόν, είχαμε δύο δρόμους μπροστά μας: να γίνουμε ένα στούντιο παιχνιδιών αποκλειστικά ζωντανών υπηρεσιών ή να συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε σε αφηγηματικά παιχνίδια για έναν παίκτη που έχουν καθορίσει την κληρονομιά της Naughty Dog».
Με την απόφαση να επικεντρωθεί περισσότερο σε παιχνίδια για έναν παίκτη, η Naughty Dog λέει ότι αυτή τη στιγμή εργάζεται σε πολλά παιχνίδια και ότι «ανυπομονούν να μοιραστούν περισσότερα για το τι θα ακολουθήσει».