Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Το Hyenas που ακυρώθηκε ήταν “το παιχνίδι της Sega με το μεγαλύτερο μπάτζετ”, όπως υποστηρίζεται

Νέες λεπτομέρειες σχετικά με την ανάπτυξη του ακυρωμένου shooter Hyenas της Sega και της Creative Assembly, που ήταν το μεγαλύτερο παιχνίδι της Sega, πριν η εταιρεία σταματήσει την ανάπτυξή του.

Ο εκδότης από την Ιαπωνία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι ακυρώνει το multiplayer shooterκαι κάποιους μη ανακοινωμένους τίτλους υπό ανάπτυξη” στην Ευρώπη, μετά από τουλάχιστον έξι χρόνια ανάπτυξης του έργου.

Ο προγραμματιστής Creative Assembly υποστήριξε ότι το παιχνίδι ακυρώθηκε λόγω των “φιλόδοξων” σχεδίων και του υψηλού ανταγωνισμού στον χώρο των multiplayer shooters.

Ωστόσο, ένα νέο βίντεο που δημοσιεύθηκε από τον YouTuber Total War Volound περιλαμβάνει ισχυρισμούς ανώνυμων προγραμματιστών ότι η έλλειψη κατεύθυνσης, η ανατρεπτική αλλαγή της engine και ο υπερβολικά προσεκτικός σχεδιασμός συνέβαλαν στην ακύρωση του.

Ένας ανώνυμος προγραμματιστής έγραψε: “Τι πήγε λοιπόν στραβά; Πλήρης έλλειψη κατεύθυνσης, πολλοί από την ηγεσία κοιμούνται στο τιμόνι, αλλά δεν φαίνεται να χάνουν ποτέ τη δουλειά τους. Αλλαγή engine, κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. Προσπάθεια εισόδου σε μια κορεσμένη αγορά και μη δέσμευση να γίνει κάτι τολμηρό με το παιχνίδι“.

Το Hyenas ή “Project Keaton”, όπως ήταν τότε γνωστό, πήρε το πράσινο φως μετά την κριτική επιτυχία, αλλά την εμπορική απογοήτευση, του Alien Isolation, μετά την οποία η “ομάδα κονσόλας” της Creative Assembly παρέδωσε το Halo Wars 2, το οποίο επίσης υποστηρίζεται ότι πούλησε μέτρια.

Η διοίκηση της CA ήθελε να δημιουργήσει ένα παιχνίδι για κονσόλες με ευρύτερες εμπορικές δυνατότητες, με τα Destiny, Escape from Tarkov και PUBG να αναφέρονται ως έμπνευση.

Το παιχνίδι ήταν ένα shooter PvPvE (Player vs Player vs Environment) με υποστήριξη έως και δεκαπέντε παικτών σε ομάδες των τριών ατόμων. Ο στόχος των παικτών ήταν να εισβάλουν σε θησαυροφυλάκια που ήταν διασκορπισμένα σε όλο το χάρτη, να πολεμήσουν τους εχθρούς της AI καθώς και άλλες ομάδες παικτών, να λεηλατήσουν εμπορεύματα και να διαφύγουν ζωντανοί.

Τις πρώτες μέρες, το Hyenas στόχευε σε μια ατμόσφαιρα αξιαγάπητων απατεώνων“, δήλωσε ένας ανώνυμος προγραμματιστής στο Volound. “Ακουγόταν ενδιαφέρον, αλλά οι λεπτομέρειες ήταν ασαφείς. Η Γη ήταν ερείπιο, οι πλούσιοι είχαν τα πάντα, έκλεβαν για να επιβιώσουν, ένα σκληρό σκηνικό επιστημονικής φαντασίας με μια πινελιά NASA“.

Το παιχνίδι είχε αρχικά προγραμματιστεί να χρησιμοποιήσει την engine του Alien: Isolation, αλλά λόγω απογοήτευσης με τα εργαλεία της, αποφασίστηκε ότι το παιχνίδι θα μεταπηδήσει στη μηχανή Unreal Engine, γεγονός που απαιτούσε την προσωρινή μετακίνηση μέρους της ομάδας για να εργαστεί στο Total War.

Διαβάστε επίσης:  Η AI της Nvidia μετατρέπει τα NPCs σε συμπαίκτες σας

Το 2019, πριν ανακοινωθεί το Hyenas, ο λογαριασμός Twitter της Creative Assembly δημοσίευσε μια φωτογραφία του σκηνοθέτη του Χόλιγουντ Neill Blomkamp που επισκέφθηκε τα γραφεία της.

Σύμφωνα με πηγές, ο σκηνοθέτης των District 9 και Elysium ήταν μεγάλος θαυμαστής του Alien: Isolation και το ταξίδι του στο στούντιο ήταν κάτι περισσότερο από μια κοινωνική επίσκεψη, καθώς στην πραγματικότητα παρείχε σχόλια σχετικά με τη συνολική κατεύθυνση του παιχνιδιού.

Έρχεται να επισκεφθεί το στούντιο και του έδειξε τι ετοιμάζουμε“, δήλωσε μια πηγή στο Volound. “Έχει κάποιες ιδέες για την κατεύθυνση προς την οποία πρέπει να το πάμε, βασικά ότι δεν κλέβεις για να επιβιώσεις, αλλά το Netflix/Steam/κ.λπ. δεν υπάρχει πια, οπότε τα DVD boxsets, η μουσική, τα παιχνίδια, όλα αυτά τα φυσικά μέσα είναι πλέον εξαιρετικά πολύτιμα“.

Κάποια στιγμή, η Creative Assembly χώρισε τους δρόμους της με τον Blomkamp και το Hyenas ανακοινώθηκε τελικά κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής ροής τον Ιούνιο του 2022. Ωστόσο, εξακολουθούσε να υπάρχει αβεβαιότητα γύρω από την κατεύθυνση του παιχνιδιού, ακόμη και το επιχειρηματικό του μοντέλο.

Μετά από πολλαπλές κλειστές δοκιμές Alpha για το παιχνίδι, πηγές υποστηρίζουν ότι η Sega δεν ήταν ευχαριστημένη με την πρόοδο του τίτλου, με την Ιαπωνία να παρέχει περισσότερο έλεγχο στο έργο τους τελευταίους μήνες.

Οι πηγές επιβεβαίωσαν επίσης ότι ενώ το Hyenas είχε αρχικά σχεδιαστεί ως premium παιχνίδι, μέχρι τη στιγμή που ακυρώθηκε είχε μεταβεί σε ένα free-to-play μοντέλο με μικροσυναλλαγές, αν και στην πραγματικότητα είχε σχεδιαστεί πολύ περιορισμένη υποστήριξη μετά την κυκλοφορία.

Ξέχασα να αναφέρω ότι το Hyenas ήταν το παιχνίδι με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό της Sega“, δήλωσε επίσης ένας ανώνυμος προγραμματιστής στο Volound. “Προς το τέλος, υπήρχαν άνθρωποι από τη Sega Ιαπωνίας περισσότερο ή λιγότερο μόνιμα στο γραφείο του Ηνωμένου Βασιλείου, αυτό δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ σε όλο το διάστημα που εργάζομαι στην CA, κατά καιρούς έρχονταν να επισκεφθούν και να ελέγξουν πώς φαινόταν ένα παιχνίδι, αλλά όπως είπα και προηγουμένως, γενικά δεν έπαιρναν τα χέρια τους από πάνω μας“.

Ο προγραμματιστής κατέληξε λέγοντας ότι δεν ήταν θυμωμένος με τη Sega που ακύρωσε το Hyenas, αλλά εξέφρασε την απογοήτευσή του που, ως αποτέλεσμα, η Creative Assembly έκανε απολύσεις σε όλο το στούντιο, υποτίθεται ότι συμπεριλάμβανε και τμήματα που δεν είχαν καμία ανάμειξη στο multiplayer shooter.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Ο σκηνοθέτης που είναι συνδεδεμένος με την κινηματογραφική μεταφορά του “Shadow of the Colossus” για πάνω από μια δεκαετία, δήλωσε ότι το έργο θα...

Νεα

Το Marvel Rivals έχει σπάσει το ρεκόρ ταυτόχρονων παικτών του, μετά την κυκλοφορία της πρώτης του σεζόν περιεχομένου. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε την πρώτη του...

Νεα

Η Microsoft επιβεβαίωσε ότι η επόμενη ζωντανή μετάδοση Developer Direct θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου. Σύμφωνα με τη Microsoft, η εκδήλωση θα περιλαμβάνει...

Νεα

Φωτογραφίες από το ακυρωμένο παιχνίδι Transformers: Reactivate έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο. Το gameplay, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω, εμφανίστηκε μετά την ανακοίνωση ότι...