Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Το gaming οικοσύστημα της Microsoft έχει 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως

Σε μια πρόσφατη οικονομική ενημέρωση, ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella, εξήγησε ότι ο βραχίονας παιχνιδιών της εταιρείας έχει «πάνω από 500 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες» (MAU) σε όλες τις πλατφόρμες και τις συσκευές υπό την ομπρέλα αυτή. Ανέφερε επίσης ότι ο «τμήμα περιεχομένου» του gaming «δεν ήταν ποτέ ισχυρότερο».

Στην οικονομική ενημέρωση που δημοσίευσε η Microsoft, αναφέρθηκε λεπτομερώς ότι η εταιρεία σημείωσε αύξηση των εσόδων της στο τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 24 και ότι τα έσοδα από το «Xbox Content and Services» αποτέλεσαν τεράστιο παράγοντα για αυτό, με τον τομέα να αυξάνεται κατά 61%.

Διαβάστε επίσης:  Η Lucasfilm Games λέει ότι θα ήταν «εξαιρετικά ενδιαφέρον» να αφηγηθεί περισσότερες ιστορίες του Indiana Jones

Μιλώντας για την ενημέρωση, ο Satya Nadella επεσήμανε ότι το Fallout ήταν η δεύτερη σειρά με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στο Amazon Prime όλων των εποχών και ότι η επιτυχία της τηλεοπτικής σειράς αύξησε τις «ώρες που παίχτηκαν στο Game Pass» για το franchise κατά πέντε φορές σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Η είδηση αυτή έρχεται καθώς η Microsoft αποκάλυψε μείωση σε ετήσια βάση κατά περισσότερο από 40% στις πωλήσεις hardware, αλλά άνοδο στις πωλήσεις λογισμικού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...