Το ESRB εισήγαγε σήμερα μια νέα ετικές αξιολόγησης για να δείξει πότε ένα παιχνίδι έχει τυχαία στοιχεία μεταξύ των in-game αγορών του.
Η νέα ετικέτα, ή “διαδραστικό στοιχείο” όπως το ονομάζει, θα εκχωρηθεί σε οποιονδήποτε τίτλο με in-game αγορές με πραγματικά χρήματα, όταν οι παίκτες δεν θα γνωρίζουν ακριβώς τι θα λάβουν για τα χρήματά τους.
Ενώ η κίνηση είναι σαφώς στοχευμένη σε loot boxes, η ετικέτα προορίζεται να καλύψει πακέτα καρτών (όπως στο FIFA ή στο NBA 2K), prize wheels και άλλους παρόμοιους μηχανισμούς.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που το ESRB προσαρμόζει το σύστημά του εξαιτίας της κριτικής προς τα loot boxes και άλλων τυχαιοποιημένων εσόδων. Η πρώτη προσπάθεια του για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες ήρθε πριν από δύο χρόνια, όταν εισήγαγε μια ετικέτα ότι ένα παιχνίδι διαθέτει αγορές εντός παιχνιδιού.
Το ESRB δήλωσε στην ανακοίνωσή του ότι αυτή η δεύτερη κίνηση έγινε κυρίως ως απάντηση στο feedback από τους παίκτες και όχι από τους γονείς.