Το Project Titan προοριζόταν για το «επόμενο μεγάλο πράγμα» της Blizzard στις αρχές της δεκαετίας του 2010, αλλά το MMO είχε κακή τύχη όταν ακυρώθηκε μετά από χρόνια ανάπτυξης – αφού κόστισε εκατομμύρια δολάρια και κάθε πιθανή εργασία σε άλλα έργα στην πορεία.
Ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Jason Schreier συζήτησε για το έργο της Blizzard που απορρίφθηκε σε ένα πρόσφατο podcast με το Limit Break Network. «Κόστισε στην εταιρεία 80 εκατομμύρια δολάρια, καθώς και έξι ή επτά χρόνια κόστους ευκαιρίας- πιθανά άλλα έργα που χάθηκαν στην πορεία», αποκαλύπτει ο Schreier. «Ήταν απλά μια πανωλεθρία για την εταιρεία στο σύνολό της». Η κατάσταση «είπε στον Bobby Kotick ότι η υπόσχεση ‘Αφήστε μας να μαγειρέψουμε και θα σας κάνουμε επιτυχίες’ δεν ισχύει πλέον».
Τελικά, οι υψηλές προσδοκίες «σκότωσαν» το Titan – ή τουλάχιστον συνέβαλαν σημαντικά στην κατάρρευσή του. Ποτέ δεν γεννήθηκε από την ειλικρινή επιθυμία της Blizzard να δημιουργήσει άλλο ένα αγαπημένο, διαχρονικό διαμάντι – αντίθετα, η ανάπτυξή του έγινε με την ελπίδα να προκύψει ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να καταφέρει να ανταγωνιστεί το World of Warcraft πριν ο τίτλος ενός άλλου στούντιο κάνει ακριβώς αυτό. Το έργο που καταργήθηκε, το οποίο λέγεται ότι δεν θα ήταν ένα MMO που βασίζεται σε συνδρομές, σίγουρα θα ξεχώριζε ως μοναδικό αν μη τι άλλο.
Σύμφωνα με τον Schreier, οι παίκτες θα έπαιρναν τον έλεγχο ενός χαρακτήρα στο Titan κατά τη διάρκεια της ημέρας και θα ζούσαν μια εμπειρία που μοιάζει με την εμπειρία μιας προσομοίωσης ζωής, όπως αυτή που συναντάμε στο Animal Crossing ή στο The Sims. Από το ψάρεμα μέχρι τη φωτογραφία, ακόμα και μια δουλειά πλήρους απασχόλησης, θα μπορούσαν να συμμετέχουν σε διάφορες άνετες δραστηριότητες πριν καταπολεμήσουν το έγκλημα τη νύχτα ως υπερήρωες. Ωστόσο, δεν χάθηκε όλο το Titan – από τις στάχτες του αναδύθηκε το Overwatch. Παρόλο που δεν είναι μια άνετη προσομοίωση ζωής, σίγουρα διαθέτει ήρωες.
Διάφορα σχέδια υπερηρώων μεταφέρθηκαν από το Titan στο Overwatch, συμπεριλαμβανομένων των Tracer και Widowmaker.