Στο GDC η Sony μίλησε για την ανάπτυξη του επερχόμενου PlayStation VR headset, και κάποιες απαντήσεις της μπορεί να είναι χρήσιμες για του VR developers.
Ο Chris Norden δούλευε με την τεχνολογία για κάποιο χρονικό διάστημα στον ρόλο του dev support engineer στην SCEA, και μια από τις πρώτες κινήσεις του ήταν να κατευνάσει τις ανησυχίες για την ανάπτυξη του PlayStation VR.
“Είμαστε όλοι φίλοι, η VR βιομηχανία είναι μικρή και πολύ δεμένη,” είπε ο Norden. ” Η VR βιομηχανία πρέπει να επιτύχει και όλοι μέσα σε αυτή πρέπει να επιτύχουν”
Όσο προχωράει το PS VR, ο Norden προτείνει στους developers τα παιχνίδια τους να είναι σε 1920×1080 OLED panel με 120hz rate και η χωρητικότητα να είναι τέτοια ώστε να μπορεί να εντοπίσει είτε τα δύο Playstation Move χειριστήρια είτε το PlayStation Gamepad.
Οι PS VR προγραμματιστές θα είναι επίσης σε θέση να στέλνουν προειδοποιήσεις στον παίκτη όταν φτάσουν στην άκρη ενός καθορισμένου χώρου του παιχνιδιού, όπως το υλικό που θα διαθέτουν τα συστήματα ειδοποίησης για να προειδοποιούν έναν παίκτη όταν φτάνουν πάρα πολύ κοντά στην άκρη της περιοχής του παιχνιδιού. Το σύστημα θα είναι επίσης σε θέση να αναβοσβήνει ένα μεγάλο “Out of play area” προειδοποίηση όταν η κάμερα δεν μπορεί πλέον να δει καθόλου το πρόγραμμα αναπαραγωγής.
Φυσικά, επισήμανε πως το παιχνίδι τους δεν πρέπει να πέφτει κάτω από τα 60 frames, ενώ αν παραδώσουν παιχνίδι στην Sony που θα είναι στα 55 frames πιθανότατα θα το απορρίψει.
Ο Norden επίσης ενθάρρυνε τους developers στο να σκεφτούν τους παίχτες όταν θα αναπτύσσουν τα παιχνίδια τους, γιατί είναι το κλειδί στο να δημιουργήσουν ένα άνετο κόσμο. Επίσης, για να ανακόψει την παλίρροια του κακού σχεδιασμού VR, η Sony λανσάρει μια υπηρεσία διαβούλευσης VR για τους προγραμματιστές.