Η ομάδα του Digital Foundry δημοσίευσε τις αναλύσεις της από τις εκδόσεις του PS4 και του Xbox One για το Dark Souls 3. Όπως θα περιμένατε, πηγαίνει σε λεπτομέρειες σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες της κάθε έκδοσης, και ποιο από τα δύο βγαίνει στην κορυφή.
Αποκαλύφθηκε νωρίτερα ότι η Xbox One έκδοση τρέχει σε ανάλυση 900p, και έχει κάποιο πρόβλημα με πτώση του frame-rate, σε σύγκριση με την έκδοση του PlayStation 4. Τώρα που η ομάδα έχει περάσει αρκετό χρόνο με τις δύο εκδόσεις, οι περισσότερες λεπτομέρειες είναι πλεονέκτημα προς το PS4.
Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν τις ίδιες ρυθμίσεις γραφικών, με μόνη εξαίρεση την ποιότητα σκιάς του παιχνιδιού. Στην Xbox One έκδοση χρησιμοποιεί μια χαμηλότερη ρύθμιση απόδοσης ποιότητας στην σκιά.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, και οι δύο εκδόσεις είναι καλυμμένες και ο συγχρονισμός με τα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Το PlayStation 4 έχει ένα σαφές πλεονέκτημα, ωστόσο, επιτυγχάνοντας κλειδώνει στα 30fps. Η Xbox One έκδοση έχει, δυστυχώς, έχει κάποια drops σε ορισμένες περιπτώσεις.
Συγκρίνοντας τις ίδιες περιοχές και στις δύο πλατφόρμες, στο Xbox One μειώθηκε σε 25 fps, ενώ το PS4 διατήρησε τα 30fps όπου και είναι ο στόχος. Υπάρχουν θέματα με το frame-pacing και στις δύο κονσόλες,κάτι που έχουμε συνηθίσει στην μηχανή γραφικών της From Software.
Το Dark Souls 3 θα κυκλοφορήσει στις 12 Απριλίου για PS4, Xbox One και PC.