Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της SIE America και πρόεδρος των Worldwide Studios Shawn Layden επανέλαβε τη σημασία της αποκλειστικότητας κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης εμφάνισης στο podcast.
Μιλώντας για το σε podcast, το πρώην στέλεχος της Sony μίλησε για τη σημασία των παιχνιδιών πρώτου κατασκευαστή και τη λειτουργία τους στην αγορά.
«Η αποκλειστικότητα θα είναι πάντα σημαντική, βοηθάει στην εστίαση και την ανάδειξη των χαρακτηριστικών της πλατφόρμας σας. Τι μπορείτε να κάνετε εδώ τεχνικά που δεν μπορείτε να κάνετε κάπου αλλού.»
«Όμως, καθώς η πλατφόρμα σας καθιερώνεται καθώς η αγορά αναγνωρίζει πού βρίσκεστε σε αυτό το πάνθεον των επιλογών gaming, νομίζω ότι η αναγκαιότητα της αποκλειστικότητας γίνεται λίγο μικρότερη»
Σε άλλο σημείο του podcast, ο Layden μίλησε επίσης για τη φιλοσοφία αποκλειστικότητας του PlayStation στα πρώτα του χρόνια και πώς η εστίασή του στο να είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα για τρίτους το διαφοροποίησε από τη Sega και τη Nintendo.
«Το PlayStation δεν ήταν ποτέ μια πλατφόρμα που βασίζεται σε πρώτους κατασκευαστές. Αν κοιτάξετε τη Nintendo & Sega στη δεκαετία του ’90, η παραγωγή τους από το πρώτο μέρος ήταν η μερίδα του λέοντος στην αγορά λογισμικού. Θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε στο N64, αλλά τα 10 καλύτερα παιχνίδια θα ήταν πάντα παιχνίδια της Nintendo εκεί.»
«Το PlayStation ξεκίνησε πάντα με εστίαση τρίτων στην επιχείρηση πλατφόρμας.»
«Το πρώτο μέρος δεν είναι εκεί για να κλέψει μερίδιο αγοράς από την Electronic Arts ή την Square, το πρώτο μέρος είναι εκεί για να μεγαλώσει την πίτα».