Ο πρώην επικεφαλής της σειράς Star Wars Jedi, Stig Asmussen, ανακοίνωσε τη δημιουργία του δικού του στούντιο, Giant Skull.
Το Giant Skull περιγράφεται ως ένα «νέο στούντιο παιχνιδιών AAA αφιερωμένο στην κατασκευή παιχνιδιών δράσης-περιπέτειας με γνώμονα το gameplay, βυθισμένες στην ιστορία, σε μαγευτικούς κόσμους». Το στούντιο εδρεύει στο Λος Άντζελες, αλλά έχει προγραμματιστές από όλο τον κόσμο.
Ο Asmussen, ο οποίος αποχώρησε από τη Respawn, το στούντιο των Jedi: Fallen Order και Jedi: Survivor πέρυσι, θα ηγηθεί της ανάπτυξης του πρώτου παιχνιδιού του στούντιο, μιας «AAA περιπέτειας δράσης επικεντρωμένης σε έναν παίκτη» που χρησιμοποιεί την Unreal Engine 5.
Μαζί με τον Asmussen είναι ο Jon Carr, ο οποίος εργάστηκε στο παρελθόν ως τεχνικός διευθυντής στο Star Wars Jedi: Survivor, ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Patrick Murphy, ο οποίος ήταν Art Director στα Fortnite, Valorant και League of Legends. και η παραγωγός, Lauren McLemore, η οποία ήταν παραγωγός στο Fortnite.
Συμμετέχει επίσης ο διευθυντής σχεδιασμού, Jeff Magers, ο οποίος εργάστηκε στα Star Wars Jedi: Survivor και Star Wars Jedi: Fallen Order; 0 Brian Campbell, ο οποίος ήταν επικεφαλής animations στην Epic Games και τέλος 0 Anthony Scott, ο οποίος έχει πάνω από 16 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων συμπεριλαμβανομένων των Rocksteady Studios.
«Η κουλτούρα του στούντιο Giant Skull βασίζεται στη δημιουργικότητα και την περιέργεια», δήλωσε ο Stig Asmussen. «Έχουμε συγκεντρώσει μια ταλαντούχα ομάδα που φημίζεται για την καθηλωτική αφήγηση, την ηρωική μάχη και τη συναρπαστική διαδρομή και στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα πλούσιο σύμπαν στο οποίο οι παίκτες θα θέλουν να βυθίσουν τον εαυτό τους για τα επόμενα χρόνια.»
Ο Anthony Scott, COO/CFO, πρόσθεσε: «Οι αξίες μας για το στούντιο μεταφράζονται στο πώς φτιάχνουμε τα παιχνίδια μας και τη σχέση μας με τους παίκτες – αυτονομία, ορμή, περιέργεια και σεβασμός.»
«Θέλουμε οι παίκτες να είναι μαζί μας σε κάθε βήμα αυτού του εκπληκτικού ταξιδιού, καθώς ανοίγουμε το δρόμο για το επερχόμενο παιχνίδι μας. Δημιουργούμε κάτι ξεχωριστό και είχαμε την τύχη να συγκεντρώσουμε μια απίστευτη αρχική ομάδα προγραμματιστών που είναι εξαιρετικά παθιασμένοι και έμπειροι στη δημιουργία περιπετειών δράσης τρίτου προσώπου που καθορίζουν το είδος.»