Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, ζήτησε συγγνώμη για την κατάσταση κυκλοφορίας της τελευταίας μεγάλης πρώτης κυκλοφορίας, Redfall, και ισχυρίστηκε ότι ο προγραμματιστής Arkane Austin θα εργαστεί σε βελτιώσεις για το παιχνίδι.
Η πρώτη μεγάλη αποκλειστικότητα για Xbox από την Bethesda κυκλοφόρησε αυτήν την εβδομάδα με μια σειρά τεχνικών ζητημάτων και γενικά έχει αξιολογηθεί αρνητικά, συγκεντρώνοντας συνολικά σκορ 62 (Xbox Series X/S) και 58 (PC) στο Metacritic.
Κατά τη στιγμή της δημοσίευσης, το co-op shooter έχει σκορ χρηστών μόλις 2,6 και 1,9 στα δέκα.
Απευθυνόμενος στην απογοητευτική υποδοχή του Redfall σε μια νέα συνέντευξη με το Kinda Funny Games, ο επικεφαλής παιχνιδιών της Microsoft ισχυρίστηκε ότι ο κάτοχος της πλατφόρμας δεν περίμενε μια τέτοια αρνητική υποδοχή για το παιχνίδι, επικαλούμενος εσωτερικές πρόχειρες κριτικές που έδειχναν ότι θα μπορούσε να είχε λάβει πολύ υψηλότερες βαθμολογίες.
Πρότεινε επίσης ότι η περαιτέρω καθυστέρηση του παιχνιδιού – που αρχικά επρόκειτο να κυκλοφορήσει το 2022 – δεν θα είχε λύσει τα μεγαλύτερα προβλήματά του.
«Δεν υπάρχει τίποτα πιο δύσκολο για μένα από το να απογοητεύσω την κοινότητα του Xbox», είπε ο Spencer. «Είμαι μέρος της εδώ και πολύ καιρό. Προφανώς εργάζομαι στο Xbox, είμαι επικεφαλής της επιχείρησης, έχω πολλούς φίλους και λαμβάνω πολλά σχόλια, και απλώς για να βλέπω την κοινότητα να χάνει την εμπιστοσύνη της, να απογοητεύεται, είμαι απογοητευμένος, στενοχωριέμαι με τον εαυτό μου.»