Ο επικεφαλής της έρευνας και του σχεδιασμού στο Xbox έφυγε μετά από σχεδόν 20 χρόνια.
Ο Chris Novak δημοσίευσε ένα μήνυμα στη σελίδα του στο LinkedIn ανακοινώνοντας ότι η Τρίτη ήταν η τελευταία του μέρα στη Microsoft.
«Έχω παραιτηθεί από το Xbox και τη Microsoft και η τελευταία μου μέρα είναι η σημερινή, », έγραψε. «Ξεκίνησα στο Xbox τον Νοέμβριο του 2002, οπότε μετά από σχεδόν 20 χρόνια ξέρω ότι αυτή η είδηση μπορεί είτε να είναι έκπληξη είτε αναμενόμενη. Είναι ένας συνδυασμός και των δύο!»
Παρόλο που ο Novak δεν μπήκε σε λεπτομέρειες σχετικά με τον λόγο της αποχώρησής του, εξήγησε ότι σχεδίαζε να φύγει για μερικά χρόνια για λόγους εκτός εταιρείας.
«Το ταξίδι μου έχει μια περίοδο προβληματισμού και ξεκούρασης στο άμεσο μέλλον του, κάτι που υποσχέθηκα στον εαυτό μου πριν από μερικά χρόνια μετά από ένα σημαντικό γεγονός εκτός δουλειάς», είπε.
«Διαπίστωσα ότι τα καλύτερα πράγματα που έχω δει ή έχω κάνει σε παιχνίδια έχουν προέλθει από άλλους τομείς και θέλω να στηριχθώ σε αυτό σε μεγάλο βαθμό».
Ο Novak εντάχθηκε στην ομάδα του Xbox τον Νοέμβριο του 2002, όπου ήταν διευθυντής σχεδιασμού για επτά χρόνια, δουλεύοντας σε projects όπως το Project Gotham Racing 2, 3 και 4, το Crackdown και το πρώτο Forza Motorsport.
Τον Σεπτέμβριο του 2009 έγινε αρχιτέκτονας σχεδιασμού για τα Microsoft Studios, όπου ήταν μέλος της αρχικής ομάδας σχεδιασμού για το HoloLens. Ήταν επίσης αντιπρόσωπος σχεδιασμού πρώτου κατασκευαστή και εργάστηκε σε παιχνίδια όπως το Quantum Break, το Sunset Overdrive και το Ryse: Son of Rome.
Από τον Οκτώβριο του 2016, ο Novak ήταν επικεφαλής έρευνας και σχεδιασμού του Xbox, όπου ηγήθηκε των εργασιών για τη βελτίωση και εξέλιξη της εμπειρίας των χρηστών σε όλα τα παιχνίδια της Microsoft.