Καθώς το Life By You καθυστέρησε χωρίς νέα ημερομηνία κυκλοφορίας μόλις λίγες εβδομάδες πριν από την ακύρωσή του, φαίνεται ότι δεν είχε καμία ελπίδα – και ο εκδότης του Paradox Interactive εξήγησε το γιατί.
Μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη στο Eurogamer, ο επικεφαλής δημιουργικού Henrik Fåhraeus και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Mattias Lilja συζητούν για το πώς μερικές φορές «προχωράς πολύ μακριά και ελπίζεις ότι θα το διορθώσεις ή θα το κατευθύνεις σε άλλη κατεύθυνση από αυτή που σκεφτόμασταν αρχικά». Σύμφωνα με τους επικεφαλής των εκδόσεων, το Life By You είναι ένα παράδειγμα και των δύο σεναρίων – απλά υπήρχαν πάρα πολλά λάθη με τον πιθανό ανταγωνιστή του Sims 4 για να τα διορθώσουν.
«Εμπιστευτήκαμε αρκετά τους προγραμματιστές», περιγράφει η Lilja. «Σκεφτήκαμε ότι ίσως μια ακόμη επέκταση θα μας οδηγήσει εκεί που θέλουμε και τελικά συνειδητοποιήσαμε ότι όλα θα γίνουν χειρότερα αν συνεχίσουμε, οπότε πρέπει να σταματήσουμε». Όπως σημειώνει ο Fåhraeus, «πολλές από τις ατέλειες ήταν εξαιρετικά σαφείς και τις βλέπαμε μεμονωμένα». Απλώς δεν υπήρχε αρκετός χρόνος για να τα αντιμετωπίσουν τελικά, ωστόσο – ειδικά αφού είχαν ήδη δαπανηθεί τόσα πολλά για την επιδιόρθωση των προβλημάτων του παιχνιδιού.
«Πλησιάζαμε όλο και πιο κοντά στην πρώιμη πρόσβαση», συνεχίζει ο CCO, «προσπαθώντας να επικεντρωθούμε στη διόρθωση κάθε μεμονωμένου προβλήματος». Τελικά, η Paradox συνειδητοποίησε ότι «είναι πολύ αργά, δεν βλέπαμε το δάσος εδώ». Η ομάδα δεν μπορούσε να βρει «ούτε ένα πράγμα εδώ που να μπορεί πραγματικά να ανταγωνιστεί βιώσιμα από άποψη gameplay».