Ο δημιουργικός διευθυντής του Uncharted 4 και του Last of Us, Neil Druckmann, είπε ότι έχει αρχίσει να σκέφτεται σοβαρά πότε θα μπορούσε να σταματήσει να φτιάχνει blockbuster παιχνίδια.
Σε μια συνέντευξη με τον ράπερ Logic, ο πρόεδρος της Naughty Dog είπε ότι θα μπορούσε να οραματιστεί τον εαυτό του να μεταβεί σε κάτι πιο χαμηλών τόνων, το οποίο του επιτρέπει να συνεχίσει να είναι δημιουργικός σε ένα λιγότερο αγχωτικό περιβάλλον, περνώντας παράλληλα περισσότερο χρόνο με τα παιδιά του.
Ερωτηθείς εάν βλέπει τον εαυτό του να φτιάχνει παιχνίδια για πάντα, ο Druckmann είπε ότι πρόσφατα «του άρεσε πολύ» να δουλεύει σε άλλα δημιουργικά έργα, όπως η τηλεοπτική σειρά Last of Us του HBO και μια εμπειρία Halloween Horror Nights στα Universal Studios.
«Υποθέτω ότι δεν βλέπω τον εαυτό μου να το κάνει αυτό για πάντα σε αυτή την κλίμακα», είπε. «Είναι απλά πολλά και σου παίρνει πολλά. Είναι πολύ αγχωτικό να διαχειρίζεσαι τόσους πολλούς ανθρώπους και πολλά στούντιο σε όλο τον κόσμο.»
«Λοιπόν, μιλούσατε για το πώς εισέρχεστε σε αυτή τη νέα φάση στη ζωή σας, όπου τα παιδιά σας είναι νούμερο ένα, και εγώ βρίσκομαι σε ένα παρόμοιο μέρος όπου τα παιδιά μου είναι νούμερο ένα. Και ξέρω ότι, ειδικά, η κόρη μου είναι τώρα 13 και νιώθω ότι η ζωή την απομακρύνει από κοντά μου. Ξέρω ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος, επομένως είναι πολύ πολύτιμος για μένα, και δεν θέλω να τον σπαταλήσω όταν θέλουν να περάσουν χρόνο μαζί μου, και αυτό είναι το νούμερο ένα.»
«Ναι, έτσι, βρίσκομαι ακριβώς σε ένα σημείο της ζωής μου που είναι σαν να αρχίζεις να κοιτάς, “ποιο είναι το τέλος του παιχνιδιού εδώ;” Πότε είναι ώρα να το καλέσετε;».
Ο Druckmann είπε ότι είναι μεγάλος θαυμαστής του Quentin Tarantino και θέλει να μάθει αν ο σκηνοθέτης εμμένει στα δημόσια σχόλιά του σχετικά με τη δημιουργία όχι περισσότερων από 10 ταινιών. Πιστεύει ότι ο σκηνοθέτης του Pulp Fiction θα το κάνει, αλλά ότι θα καταλήξει να κάνει τηλεοπτικές σειρές ή να κάνει κάτι άλλο δημιουργικό.
«Έτσι, θα μπορούσα να δω τον εαυτό μου να μεταβαίνει σε κάτι που είναι σαν πιο χαμηλών τόνων και χαμηλότερο στρες, που μου επιτρέπει ακόμα να έχω αυτή τη δημιουργική διέξοδο», είπε ο Druckmann. «Αλλά ξέρετε, έχω αρχίσει να σκέφτομαι πόσα άλλα από αυτά τα παιχνίδια έχω μέσα μου, και δεν είναι τόσο πολλά».
Ο Druckmann συνέχισε λέγοντας ότι όλα άλλαξαν μετά την κυκλοφορία του Uncharted 2 του 2009 και ότι έπεσε θύμα της δικής του επιτυχίας.
«Το Uncharted 2 ήταν ό,τι πιο διασκεδαστικό είχα φτιάξει οποιοδήποτε από τα παιχνίδια στα οποία έχω δουλέψει γιατί το Uncharted 1 το λάτρεψαν, αλλά δεν ήταν τόσο μεγάλη επιτυχία. Ήταν αρκετά επιτυχημένο και πάλι που κάναμε τη Sony χαρούμενη, βγάλαμε αρκετά χρήματα. Αλλά με το Uncharted 2 νιώσαμε ότι είχαμε κάτι πραγματικά ξεχωριστό, όπως όλοι το ξέραμε, και ξέραμε ότι πετούσαμε κάτω από το ραντάρ και κανείς δεν περίμενε αυτό που επρόκειτο να προσφέρουμε.
Και θυμάμαι ότι περνούσαμε αργά τα βράδια παίζοντας επίσης το multiplayer, και υπήρχε αυτή η συντροφικότητα και το άγχος δεν υπήρχε, και μετά όλα ήταν απίστευτα αγχωτικά, μετά το Uncharted 2, γιατί τώρα δεν πετάς πια κάτω από το ραντάρ, τώρα όλοι περιμένουν κάτι υπέροχο.
Και πρέπει να σκεφτείτε, “πώς το κάνουμε υπέροχο και πώς το κάνουμε με τρόπο που να μην αισθανόμαστε ότι απλώς επαναλαμβάνουμε τον εαυτό μας;” Οπότε πρέπει πάντα να το κάνεις υπέροχο και νέο, κάτι που είναι πραγματικά πολύ δύσκολο».