Το Resident Evil 2 κυκλοφόρησε στις 21 Ιανουαρίου 1998 για το PlayStation και ήταν μια επιτυχία που αποτυπώθηκε και στις πωλήσεις, αφού σύμφωνα με την Capcom το παιχνίδι κατάφερε να πουλήσει 4,96 εκατομμύρια αντίτυπα.
Με αφορμή την 20η επέτειο από την κυκλοφορία του, ο director του παιχνιδιού Hideki Kamiya ανάρτησε στο Twitter μια σειράς από tweets δίνοντας μας παρασκήνια από την ανάπτυξη του παιχνιδιού.
Ας δούμε τι είπε ο Kamiya:
“Το RE2 ήταν το πρώτο παιχνίδι που πήρα την ευθύνη να διευθύνω, έτσι κατέχει μια ξεχωριστή θέση στις αναμνήσεις μου. Ήμουν μόνο 25 εκείνη την εποχή και είχα πολύ λίγη εμπειρία, γι ‘αυτό ήμουν τόσο απασχολημένος με το να είμαι σκηνοθέτης που δεν μπόρεσα να απολαύσω τη δουλειά.”
“Πήρα επίσης πολλές λανθασμένες αποφάσεις και είμαι βέβαιος ότι όλοι γνωρίζετε ότι έπρεπε να αρχίσουμε από το μηδέν σε κάποιο σημείο (η έκδοση έγινε αργότερα γνωστή ως Resident Evil 1.5).”
“Ευτυχώς, ο Mikami και ο συγγραφέας του σεναρίου Noboru Sugimura, καθώς και πολλοί άλλοι υπάλληλοι, ήταν στη διάθεσή μου για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε το έργο με ασφάλεια πριν από την κυκλοφορία του”
“Ο Sugimura ήταν αρκετά μεγάλος για να είναι ο μπαμπάς μου και όταν κοίταξε το RE 1.5 στα πρώιμα στάδια ανάπτυξης του, ήταν εκείνος που με συμβούλευσε να ξεκινήσω από την αρχή και μας έδωσε όλο το θάρρος να το κάνουμε.”
“Μετά από αυτό, αυτός και εγώ ήμασταν σε μια αίθουσα συσκέψεων για αρκετές εβδομάδες , φωνάζοντας ο ένας τον άλλον από καιρό σε καιρό (όλη την ώρα;), και βγαίνοντας για ποτά μετά από τη δουλειά (και φωνάζοντας λίγο περισσότερο) πριν τελικά καταλήξουμε στο σενάριο.”
“Δεν είχα γνώση της συγγραφής σεναρίου, έτσι χρησιμοποίησα μόνο τη νεανική δύναμή μου για να προχωρήσω και ο Sugimura ποτέ δεν φοβόταν να έρχεται σε μένα απευθείας, το οποίο ήταν μια τεράστια βοήθεια.”
“Έμαθα πολλά πράγματα από αυτόν και χρησιμοποίησα τις διδαχές του όταν έγραφα τα σενάρια για το DMC, το Viewtiful Joe και το Okami.”
“Έχω τόσες πολλές αναμνήσεις με το RE2 … Ήταν επίσης η πρώτη φορά για την Capcomπου γράψαμε αγγλικών VO στο εξωτερικό. Ήταν η πρώτη μου φορά που πήγαινα στο εξωτερικό για δουλειά.”
“Θυμάμαι ζωντανά την πρώτη μέρα που φτάσαμε στο στούντιο στον Καναδά, ο διερμηνέας μας ξαφνικά είπε: ‘Έχω πόνο στο στομάχι, επιστρέφω στο ξενοδοχείο’, οπότε έπρεπε να κατευθύνω ουσιαστικά τη φωνητική εγγραφή με χειρονομίες και σπασμένα αγγλικά…”
“Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, πρόσθεσα τη γραμμή της Claire ‘Chris, πρέπει να σε βρω’ χωρίς να πάρω την έγκριση του Sugimura, που τότε έγραφε ήδη την ιστορία για το Code: Veronica, και μου φώναξε επειδή έπρεπε να αλλάξει το σενάριο απλώς και μόνο για αυτή τη γραμμή.”