Η διπλωματία αναμένεται να δεχτεί σημαντική αναθεώρηση στο επερχόμενο Civilization 7, που κυκλοφορεί αργότερα αυτόν τον μήνα. Ωστόσο, μερικές αλλαγές ισορροπίας εγκρίθηκαν μόνο επειδή ο διευθυντής του παιχνιδιού, Ed Beach, αντιμετώπισε ξεκαρδιστικές δυσκολίες από την ίδια του την ομάδα σε έναν multiplayer αγώνα.
Σε συνέντευξη στο τεύχος 405 του PC Gamer Magazine, ο Beach περιέγραψε μερικές από τις μεγάλες αλλαγές στο σύστημα διπλωματίας. Σε προηγούμενα παιχνίδια, η διπλωματία δεν φαινόταν τόσο “μεγαλειώδης” όσο θα περίμενε κανείς – ουσιαστικά περιοριζόταν στην ανταλλαγή πόρων. Στο Civilization 7, όμως, τα πράγματα αλλάζουν. Οι παίκτες μπορούν να υπογράφουν συνθήκες, να συμμετέχουν σε κοινές πρωτοβουλίες με άλλους πολιτισμούς και να χρησιμοποιούν το νέο σύστημα ‘Influence’ για να επηρεάζουν πιο δυναμικά την εξέλιξη του παιχνιδιού.
“Είναι λίγο πιο δύσκολο να μείνεις στο περιθώριο τώρα απ’ ό,τι παλιά,” εξηγεί ο Beach. “Και αυτό οφείλεται στη νέα προσέγγιση που είχαμε για τη διπλωματία. Στο παρελθόν, η διπλωματία στο multiplayer ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Ήταν απλώς συνομιλίες μεταξύ παικτών για να τους πείσεις να σε βοηθήσουν. Τώρα, όμως, υπάρχουν πραγματικοί μηχανισμοί, όπως το σύστημα Influence, που επηρεάζουν την εξέλιξη του multiplayer παιχνιδιού.”
Ο Beach περιέγραψε έναν multiplayer αγώνα όπου το σύστημα “war weariness” (κόπωση πολέμου) λειτούργησε υπερβολικά εναντίον του. “Όλη η ομάδα μου αποφάσισε ότι το war weariness ήταν πολύ έντονο. Μόλις μπήκα σε πόλεμο, όλοι έδωσαν υποστήριξη στον άλλον παίκτη, με αποτέλεσμα να καταστραφώ από το πόσο επηρέασε τη δική μου πλευρά. Και, ναι, ενέκρινα κάποιες αλλαγές στην ισορροπία του συστήματος μετά από αυτό” αποκάλυψε.
Διαβάστε εδώ όλα όσα ξέρουμε για το Civilization 7.