Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ubisoft υπερασπίζεται την αυξημένη τιμή του Skull and Bones

Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft, Yves Guillemot, υπερασπίστηκε την τιμή των 70 ευρώ για το Skull and Bones, αποκαλώντας το «παιχνίδι τετραπλού Α».

Κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας Q&A ως μέρος μιας τηλεδιάσκεψης που συζητούσε τις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου της Ubisoft για το οικονομικό έτος 2024, ένας συμμετέχων επισήμανε ότι το Skull and Bones φαίνεται τώρα να ακολουθεί μια πιο ζωντανή προσέγγιση υπηρεσιών – ο οδικός χάρτης του παιχνιδιού για το έτος 1 δημοσιεύτηκε πρόσφατα, για παράδειγμα.

Ο συμμετέχων ρώτησε γιατί η Ubisoft επέμενε να χρεώνει 70 ευρώ για το παιχνίδι και ενδεχομένως να περιορίζει το μέγεθος της βάσης των παικτών της, προτείνοντας ότι ένα μοντέλο free-to-play μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στους μηχανισμούς της ζωντανής υπηρεσίας και να της δώσει περισσότερες πιθανότητες να δημιουργήσει μια κοινότητα.

Διαβάστε επίσης:  Το Netflix αποκαλύπτει το τρέιλερ της 6ης σεζόν του Cobra Kai

Ο Guillemot απάντησε με έναν ισχυρισμό ότι το Skull and Bones αξίζει να είναι ένα παιχνίδι πλήρους τιμής λόγω της κλίμακας του.

«Θα δείτε ότι το Skull and Bones είναι ένα πλήρες παιχνίδι», απάντησε.

«Είναι ένα πολύ μεγάλο παιχνίδι και πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα δουν πραγματικά πόσο τεράστιο και ολοκληρωμένο είναι αυτό το παιχνίδι. Είναι ένα πραγματικά γεμάτο, τριπλό… τετραπλό παιχνίδι, που θα αποφέρει μακροπρόθεσμα.»

Μια ανοιχτή beta για το Skull and Bones ξεκίνησε σήμερα και θα διαρκέσει έως τις 11 Φεβρουαρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Ubisoft ανακοίνωσε τον επίσημο τίτλο του επόμενου παιχνιδιού Assassin’s Creed. Ο τίτλος που προηγουμένως αναφερόταν ως Assassin’s Creed Codename Red ονομάζεται τώρα Assassin’s...

Νεα

Στην έκθεση κερδών της Take-Two για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία δήλωσε πότε οι παίκτες μπορούν να περιμένουν την επόμενη προσθήκη στη...

Νεα

Καθώς η παραγωγή της 2ης σεζόν της σειράς The Last of Us του HBO βρίσκεται σε ανάπτυξη, δημοσιεύθηκαν πρώτες φωτογραφίες από τα σκηνικά που...

Νεα

Ο διευθύνων σύμβουλος της Electronic Arts, Andrew Wilson, αποκάλυψε πρόσφατα ότι η εταιρεία εξετάζει την εφαρμογή δυναμικών διαφημίσεων σε παιχνίδια ΑΑΑ. Αυτό δεν είναι...