Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η Ubisoft επιδεικνύει χαρακτήρες παιχνιδιών με τεχνητή νοημοσύνη στο GDC: «Ο κόσμος του παιχνιδιού πραγματικά ακούει»

Η Ubisoft, εκδότης των Assassin’s Creed και Far Cry, παρουσίασε τα “NEO NPCs” στο Game Developers Conference στο Σαν Φρανσίσκο.

Η εταιρεία αποκαλεί το έργο “το πρώτο πρωτότυπο γεννητικής AI που απευθύνεται στον παίκτη και θα μπορούσε να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες αλληλεπιδρούν με τους μη αναπαραγώγιμους χαρακτήρες (NPCs) στα βιντεοπαιχνίδια και να ανοίξει νέα σύνορα για το gameplay που ενσωματώνει εγγενώς χαρακτηριστικά γεννητικής AI“.

Σύμφωνα με μια δημοσίευση της Ubisoft, αυτοί οι NPCS δεν δημιουργούνται από μια μηχανή, αλλά από έναν ανθρώπινο συγγραφέα, ο οποίος διαμορφώνει τον χαρακτήρα τους, την ιστορία τους και το ύφος της συνομιλίας τους και στη συνέχεια συνεχίζει να τα βελτιώνει μόλις το μοντέλο εκμάθησης γλώσσας αρχίσει να αυτοσχεδιάζει τον διάλογο.

Σε μια ιδιωτική επίδειξη στο GDC, η Ubisoft έδειξε στον προσκεκλημένο Τύπο διάφορα demo στα οποία οι παίκτες αλληλεπιδρούσαν με τους χαρακτήρες με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές, αναφέρει το GI.biz.

Το πρώτο προκάλεσε τους παίκτες να χτίσουν μια σχέση με έναν NPC που ονομάζεται Bloom, ο οποίος θα απαντούσε σε ερωτήσεις και θα αντιδρούσε ανάλογα με τον τόνο της φωνής τους. Οι παίκτες ενθαρρύνονταν να μάθουν για την ιστορία του και για άλλους χαρακτήρες.

Αν γίνονταν οι σωστές ερωτήσεις, θα ενεργοποιούνταν σεναριακές πληροφορίες σχετικές με το παιχνίδι, ενώ η οικοδόμηση μιας σχέσης θα επέτρεπε στον παίκτη να “ανεβάσει” τη σχέση του με τον χαρακτήρα μέσω ενός μετρητή στην οθόνη, ο οποίος ξεκλειδώνει περισσότερες συμπεριφορές.

Σε ένα δεύτερο demo, ο Bloom παρακολούθησε μια stealth αποστολή με ένα drone, αντιδρώντας σε όσα συνέβαιναν στην αποστολή, απαντώντας σε ερωτήσεις του παίκτη και δείχνοντας επίγνωση της προόδου και του περιβάλλοντός του.

Διαβάστε επίσης:  Η Activision φέρεται να χρησιμοποίησε skins που δημιουργήθηκαν από AI στο Call of Duty: Modern Warfare 3

Ένα τρίτο demo παρουσίασε έναν NPC που ονομάζεται Iron κατά τη διάρκεια ενός σταδίου σχεδιασμού αποστολής. Η Iron πρότεινε τρόπους προσέγγισης της διείσδυσης σε ένα κτίριο και οι παίκτες ενθαρρύνονταν να αμφισβητούν τις ιδέες της, με αποτέλεσμα να σχολιάζει αν πίστευε ότι οι ιδέες του παίκτη θα λειτουργούσαν.

Σύμφωνα με τη Ubisoft, ο στόχος των demo είναι να “ενισχύσουν την αφηγηματική εμβύθιση” και να δώσουν μια γεύση από τους πολυάριθμους ρόλους που θα μπορούσαν να αναλάβουν οι προηγμένοι NPCs μέσα στα παιχνίδια στο μέλλον.

Οι NEO NPCs είναι το αποτέλεσμα μιας πρωτοβουλίας έρευνας και ανάπτυξης υπό την καθοδήγηση μιας ομάδας στο στούντιο της Ubisoft στο Παρίσι και με την υποστήριξη του τμήματος τεχνολογίας παραγωγής της Ubisoft.

Η Ubisoft συνεργάστηκε επίσης με την Nvidia και την Inworld AI. “Η μηχανή χαρακτήρων της Inworld AI και η τεχνολογία LLM επιτρέπουν στην αφηγηματική ομάδα της Ubisoft να δημιουργήσει ένα πλήρες υπόβαθρο, μια βάση γνώσεων και ένα στυλ συνομιλίας για κάθε NPC, ενώ το Audio2Face της Nvidia, μέρος της σουίτας τεχνολογιών NVIDIA ACE, χρησιμοποιείται για να επιτρέψει το real-time facial animation“, δήλωσε η εταιρεία.

Θα μπορούσε να είναι η αρχή μιας φανταστικής αλλαγής παραδείγματος“, δήλωσε ο Xavier Manzanares, σκηνοθέτης και παραγωγός του έργου. “Για πρώτη φορά, ο κόσμος του παιχνιδιού πραγματικά ακούει και ανταποκρίνεται δυναμικά στους παίκτες.”

Οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και οι δεξιότητες γίνονται μέρος του παιχνιδιού. Οι πιο έξυπνοι NPCs όπως οι NEO NPCs μας έχουν τη δυνατότητα να αποτελέσουν μια επαναστατική προσθήκη στους παραδοσιακούς NPCs που βλέπουμε σήμερα στα παιχνίδια. Παρέχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ακόμη πιο καθηλωτικούς κόσμους και αναδυόμενες ιστορίες“.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Σε μια πρόσφατη οικονομική ενημέρωση, ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft αποκάλυψε ότι η εταιρεία έχει διαθέσει περισσότερα χρήματα και προσπάθειες για την προώθηση του...

Νεα

Το HYPEX, η αξιόπιστη πηγή πρώιμων πληροφοριών για το Fortnite, μοιράστηκε μερικά συναρπαστικά νέα για το Chapter 6 του παιχνιδιού. Η Epic φαίνεται να...

Νεα

Το Netflix έχει εισέλθει με επιτυχία στον κλάδο των παιχνιδιών, με τα πιο διαδραστικά στοιχεία της πλατφόρμας να κορυφώνουν τη δημοτικότητά τους με την...

Νεα

Η Paramount ακύρωσε την τηλεοπτική σειρά Halo στο Paramount+ μετά από δύο σεζόν, όπως ανακοινώθηκε. Η ανακοίνωση ήρθε χθες, με την Paramount+ να προσφέρει...