Connect with us

Τι ψάχνεις;

playstation studios

Νεα

Η Sony θέλει να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους του PlayStation με μια πιο επιθετική στρατηγική κυκλοφορίας στα PC

Ο πρόεδρος της Sony και πρόεδρος του PlayStation, Hiroki Totoki, θέλει η εταιρεία να είναι “επιθετική” όσον αφορά τη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους του τμήματος παιχνιδιών της, κάτι που, όπως λέει, μπορεί να επιτευχθεί εν μέρει με μεγαλύτερη εστίαση στη μεταφορά παιχνιδιών του πρώτου κατασκευαστή στον υπολογιστή.

Κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας ερωτήσεων και απαντήσεων που ακολούθησε την ενημέρωση για τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της Sony, ο Totoki ρωτήθηκε γιατί το τμήμα παιχνιδιών βλέπει αύξηση των ακαθάριστων εσόδων αλλά όχι των κερδών και αν υπάρχουν προγραμματισμένες πρωτοβουλίες για τη βελτίωση του τελικού αποτελέσματος.

Ο Totoki απάντησε ότι υπήρχαν δύο κύριοι παράγοντες στους οποίους ήθελε να επικεντρωθεί – το hardware και τα first-party παιχνίδια.

Όσον αφορά το hardware, σημείωσε ότι “η μείωση του κόστους σε αυτόν τον κύκλο των κονσολών είναι πραγματικά δύσκολο να επιτευχθεί” σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, λόγω της αυξημένης τιμής των εξαρτημάτων, και άφησε να εννοηθεί ότι οι τιμές των κονσολών δεν θα μειωθούν, ενώ αναζητούνται τρόποι βελτίωσης των περιθωρίων κέρδους.

Πώς μπορούμε, δεδομένης της κατάστασης, να συγκεντρώσουμε τις σειρές προϊόντων μας ώστε να είναι προσιτές, χωρίς να βασιζόμαστε σε μεγάλες εκπτώσεις, ώστε να τις πουλήσουμε λογικά για να συνεχίσουμε το εμπορικό μας ταξίδι σε βιώσιμη βάση;” αναρωτήθηκε. “Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό είναι σημαντικό και ότι υπάρχει μια ευκαιρία σε αυτό“.

Διαβάστε επίσης:  Η Blizzard φέρεται να σχεδιάζει μια έκδοση του Overwatch 2 για κινητά

Στη συνέχεια, ο Totoki αναφέρθηκε στο θέμα των first-party παιχνιδιών και ξεκαθάρισε ότι πιστεύει ότι η κυκλοφορία τους “σε πολλαπλές πλατφόρμες” (την οποία φαίνεται να διευκρίνισε ότι εννοεί το PC) συνεχίζει να είναι ο δρόμος προς τα εμπρός.

Στο παρελθόν, θέλαμε να κάνουμε δημοφιλείς τις κονσόλες και ο κύριος σκοπός ενός first-party τίτλου ήταν να κάνει την κονσόλα δημοφιλή“, εξήγησε.

Αυτό είναι αλήθεια, αλλά υπάρχει μια συνέργεια, οπότε αν έχετε ισχυρό περιεχόμενο πρώτου μέρους – όχι μόνο στην κονσόλα μας αλλά και σε άλλες πλατφόρμες, όπως οι υπολογιστές – ένα [παιχνίδι] πρώτου μέρους μπορεί να αναπτυχθεί σε πολλαπλές πλατφόρμες, και αυτό μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του λειτουργικού κέρδους, οπότε αυτό είναι άλλο ένα θέμα για το οποίο θέλουμε να εργαστούμε προληπτικά.”

Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχουν ευκαιρίες εκεί έξω για βελτίωση του περιθωρίου κέρδους, οπότε θα ήθελα να προχωρήσουμε επιθετικά στη βελτίωση των επιδόσεων του περιθωρίου κέρδους μας“.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Δύο νέα στούντιο που δημιουργήθηκαν από πρώην προγραμματιστές του Disco Elysium ανακοινώθηκαν την ίδια ημέρα. Το πρωί της Παρασκευής, περίπου δώδεκα πρώην υπάλληλοι του...

Νεα

Μια ομάδα ανθρωποειδών ρομπότ Optimus της Tesla βγήκαν μαζί με την αποκάλυψη του νέου οχήματος Robovan της Tesla στην αποψινή εκδήλωση Cybercab. Το ρομπότ...

Νεα

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Elon Musk παρουσίασε ένα νέο ηλεκτρικό όχημα αφιερωμένο στην αυτόνομη οδήγηση, ένα πιθανό ορόσημο μετά από χρόνια υποσχέσεων και...

Νεα

Όπως και οι υπόλοιποι θαυμαστές του MCU, η Scarlett Johansson θέλει να μάθει τι συνέβη στη Βουδαπέστη. Η σχέση στην οθόνη μεταξύ της Black...