Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η Ιαπωνία του Assassin’s Creed Shadows είναι «περίπου παρόμοια» σε μέγεθος με την Αίγυπτο στο Origins

Ο παγκόσμιος χάρτης του Assassin’s Creed Shadows είναι «περίπου παρόμοιος» σε μέγεθος με την Αίγυπτο στο Assassin’s Creed Origins.

Αυτό δήλωσε ο Simon Lemay-Comtois, associate game director της Ubisoft Quebec, ο οποίος μίλησε για την έκταση του ιαπωνικού σκηνικού του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο VGC μετά την παρουσίαση του Ubisoft Forward τη Δευτέρα.

«Είναι περίπου παρόμοιο με το Origins, οπότε είναι μικρότερο από τη Valhalla από άποψη επικράτειας», είπε.«Υπάρχει κάποια υδάτινη μάζα γύρω από την Ιαπωνία, αλλά δεν είναι όπως ήταν η Ελλάδα του [Odyssey], [που ήταν] μισή από νερό. Με την Ιαπωνία δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Έχουμε τις ακτές και η λίμνη Biwa είναι μια πολύ μεγάλη λίμνη, αλλά [ο χάρτης] έχει περίπου το μέγεθος του Origins.»

«Η Ιαπωνία είναι πολύ πιο ορεινή, έχει μικρά βουνά και κοιλάδες, και αυτό που ανακαλύψαμε με την ομάδα που πήγε για ανίχνευση στην Ιαπωνία είναι ότι τα περισσότερα ενδιαφέροντα πράγματα βρίσκονται στις κοιλάδες», συνέχισε.

«Υπάρχουν κάποιοι ωραίοι ναοί στην κορυφή ορισμένων βουνών, αλλά ως επί το πλείστον είναι σχεδόν σαν ένας πολύ απότομος, απροσπέλαστος θάμνος που δεν υπάρχει λόγος να περάσεις».

Ο Lemay-Comtois δήλωσε ότι το μέγεθος του χάρτη υπαγορεύεται από το εύρος της ιστορίας που θέλει να καλύψει η Ubisoft από ιστορική άποψη. Το Shadows διαδραματίζεται στην Ιαπωνία του 16ου αιώνα, με τη χώρα να οδεύει προς μια βίαιη πορεία προς την ενοποίηση.

Διαβάστε επίσης:  Ανακοινώθηκε το spin-off του Elden Ring, Nightreign στα The Game Awards 2024

«Η ιστορία στην οποία εστιάζουμε είναι κυρίως στην κεντρική Ιαπωνία, οπότε δεν επεκτεινόμαστε σε όλη την Ιαπωνία, οπότε ως εκ τούτου γνωρίζαμε ότι είχαμε μια γενική ιδέα για την περιοχή που θέλαμε να καλύψουμε», δήλωσε ο Lemay-Comtois.

«Έτσι, κάτι σημαντικό συμβαίνει στο Κιότο, κάτι σημαντικό συμβαίνει στην Οσάκα, στο Αζούτσι – χρειαζόμαστε αυτά τα μέρη, οπότε πόσο πιστοί μπορούμε να είμαστε σε αυτά τα κάστρα, επειδή είναι πολύ ενδιαφέροντα, οπότε χτίζουμε αυτά τα κάστρα, έχουν πολύ μεγάλο αποτύπωμα.»

«Και στη συνέχεια σκεφτόμαστε πόσο κόσμο χρειαζόμαστε μεταξύ αυτών των κάστρων, ώστε να γίνει αξιόπιστο και να αισθάνεσαι σαν περιπέτεια καθώς κινείσαι μεταξύ τους, και να μην χρειάζονται πραγματικά τέσσερις ημέρες ιππασίας για να πας από το ένα στο άλλο.»

«Έτσι, είναι κάπως δύσκολο να το αναπτύξουμε, αλλά τελικά βρίσκουμε τα πατήματά μας με τους τύπους των πόλεων και των κάστρων που θέλουμε να αναπαραστήσουμε και αυτό είναι που δικαιολογεί το μέγεθος του παγκόσμιου χάρτη μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το Star Wars φαίνεται να βρίσκει επιτέλους ξανά τη φόρμα του στο Disney+ με το Skeleton Crew, μια από τις σειρές με την υψηλότερη...

Νεα

Ο μέσος παίκτης του Steam πιθανότατα πέρασε τις περισσότερες ώρες παιχνιδιού του από το 2024 για να σβήσει παιχνίδια από το backlog του –...