Δύο χρόνια πέρασαν από την κυκλοφορία του Horizon Zero Dawn στο PlayStation 4 ένα από τα καλύτερα σε εμφάνιση παιχνίδια αυτής της γενιάς, σύμφωνα με παίκτες και κριτές ανά τον κόσμο.
Η Guerilla για να γιορτάσει αυτή την επέτειο δύο ετών κυκλοφόρησε μία δημοσίευση PlayStation Blog όπου μοιράστηκε πληροφορίες και ιστορίες γύρω από την παραγωγή του τίτλου.
Ο διευθύνων διαχείρησης της Guerilla Games Herman Hulst μοιράστηκε εικόνες και πληροφορίες πίσω από τα παρασκήνια του Horizon Zero Dawn.
Ένα από τα πιο ενδιαφέρον κομμάτια από τα όσα αποκάλυψε ο Hulst είναι το πώς ήταν τα πρωτότυπα σχέδια των τεράστιων θηρίων που παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στο παιχνίδι.
Το πρώτο μεγάλο μηχάνημα που δημιούργησαν και τελειοποίησαν ήταν το Thunderjaw, ένα θηρίο σαν έναν Τυραννόσαυρο. Στην αρχή το σχεδίασαν με τουβλάκια που το καθένα είχε διαφορετικό χρώμα, κάτι που απεικόνιζε το κάθε μέλος του μηχανήματος το οποίο μπορούσε να χτυπηθεί.
Αξίζει να σημειωθεί, πώς στις εικόνες που μοιράστηκε η Guerilla Games δεν απεικονίζουν την πρωταγωνίστρια του παιχνιδιού την Aloy, αλλά έναν στρατιώτη από το Killzone 3, επειδή το μοντέλο και ο χαρακτήρας δεν αποφασίστηκε μέχρι εκείνη την φάση στη παραγωγή.
Το studio χρειάστηκε αρκετό καιρό για να βρει το πρόσωπο της Aloy και σύμφωνα με τον Hurst η γρίπη βοήθησε στο να βρεθεί η ηθοποιός.
«Ο επικεφαλής της παραγωγής Jochen Willemsen είχε γρίπη. Όσο ανάρρωνε στο σπίτι του είδε μία ταινία με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Ολλανδικής καταγωγής Hannah Hoekstra στη τηλεόραση. Κατευθείαν είδε το πρόσωπο της Aloy. Μέσα σε λίγα λεπτά πήρε τηλέφωνο το studio και τα υπόλοιπα είναι ιστορία».