Η Electronic Arts σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά την εστίασή της σε μερικά από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά franchise της τα επόμενα χρόνια.
Η εταιρεία θα «επενδύσει δυσανάλογα» σε franchises όπως τα EA Sports FC, Apex Legends και The Sims – τις «τεράστιες διαδικτυακές κοινότητες» στις οποίες ο Διευθύνων Σύμβουλος Andrew Wilson βλέπει τις δυνατότητες για «εκθετική ανάπτυξη».
Μιλώντας στο συνέδριο Goldman Sachs Communacopia & Technology την Τετάρτη, ο Wilson είπε ότι η αξία εταιρειών όπως η EA έχει συνήθως προβλεφθεί με βάση το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας τους για τα επόμενα πέντε χρόνια.
«Δεν νομίζω ότι έχει φύγει, αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο σημαντικό όσο ήταν κάποτε», είπε ο Wilson. «Νομίζω ότι αν προχωρήσετε 10 χρόνια μπροστά, πιθανότατα θα υπάρξουν, δεν ξέρω, μια ντουζίνα, δύο δωδεκάδες από αυτές τις τεράστιες διαδικτυακές κοινότητες. Είναι 100 ή 200 εκατομμύρια κοινότητες και μπορεί να υπάρχουν μόνο τόσες».
Ο Wilson ανέφερε το Call of Duty της Activision και το Grand Theft Auto της Take-Two ως ίδια περίπτωση με τις κορυφαίες ιδιοκτησίες της EA. Το Fortnite θα ήταν ένα άλλο παράδειγμα αυτού που ανέφερε ως «IP με την μορφή πλατφόρμας».
Το franchise του FIFA (που σύντομα θα γίνει EA Sports FC) έχει ένα δίκτυο 150 έως 200 εκατομμυρίων ανθρώπων που ασχολούνται καθημερινά για 90 λεπτά τη φορά, «προχωρώντας προς τα πίσω και προς τα εμπρός σε αυτές τις μικρές ατομικές μονάδες». Το Apex Legends έχει «περίπου 175 έως 200 εκατομμύρια παίκτες» και 70% διατήρηση, είπε.
«Καθώς κοιτάτε εμάς και την εταιρεία μας, αυτό που θα δείτε από εμάς είναι ότι διπλασιάζουμε και ανακατανέμουμε τις επενδύσεις μας σε αυτές τις πέντε ή έξι τεράστιες παγκόσμιες διαδικτυακές κοινότητες που έχουμε το πλεονέκτημα να αναπτύσσουμε», είπε ο Wilson.
Ο Wilson είπε ότι οι επωνυμίες της EA έχουν τη δυνατότητα να «δημιουργήσουν σύμπαντα και οικοσυστήματα» παρόμοια με αυτά του Star Wars και της Marvel και ότι μπορούν να έχουν την ίδια διαρκή απήχηση με τον James Bond, μια σειρά που παραμένει δημοφιλής από τη δεκαετία του 1950.
«Πιστεύω ότι αυτό που ανακαλύπτουμε όταν προσθέτετε διαδραστικότητα στο περιεχόμενο, τόσο από την άποψη του παιχνιδιού όσο και της δημιουργίας, και προσθέτετε την κοινωνική αλληλεπίδραση, η μακροζωία και η διάρκεια ζωής είναι σημαντικά μεγαλύτερη», είπε.
«Και ακόμη, έχοντας το διαδραστικό ποδόσφαιρο για 30 χρόνια, έχοντας το The Sims για 20 χρόνια, έχοντας το Apex για σχεδόν 10 χρόνια, δεν είμαστε καν κοντά στο να δούμε την ημερομηνία λήξης».
Ενώ ο Wilson είπε ότι τα franchise ταινιών όπως ο James Bond μπορεί να χρειάζεται να ξεκουράζονται περιοδικά για να μην καούν, πιστεύει ότι η διαδραστική και κοινωνική φύση των βιντεοπαιχνιδιών τα έχει ενσωματώσει στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών, ιδιαίτερα των νεότερων γενιών με τρόπο που απλά δεν είναι δυνατό σε παλαιότερες μορφές ψυχαγωγίας.