Ο διευθύνων σύμβουλος της Electronic Arts, Andrew Wilson, δήλωσε ότι οι μελλοντικές εμπειρίες Battlefield αναπτύσσονται από τη μεγαλύτερη ομάδα στην ιστορία του franchise.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι το στούντιο Motive, που ασχολείται με το remake του Dead Space και το Star Wars: Squadrons, εντάσσεται στην ευρύτερη ομάδα ανάπτυξης του Battlefield.
Η Motive εργάζεται μαζί με τα υπόλοιπα στούντιο της EA DICE, Criterion και Ripple Effect για τη δημιουργία «ενός σύμπαντος Battlefield σε συνδεδεμένες εμπειρίες multiplayer και single-player», δήλωσε ο εκδότης.
Και κατά τη διάρκεια της τριμηνιαίας κλήσης κερδών της εταιρείας την Τρίτη, το αφεντικό της EA, ο Wilson, δήλωσε ότι πρόσφατα είχε την ευκαιρία να βιώσει μερικούς από τους καρπούς της δουλειάς τους.
«Αυτή είναι η μεγαλύτερη ομάδα Battlefield στην ιστορία του franchise. Πριν από μερικές εβδομάδες, επισκέφθηκα τις ομάδες και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος με αυτό που έδειξαν και με αυτό που μπορέσαμε να παίξουμε».
Αργότερα πρόσθεσε: «Μόλις πέρασα αρκετό χρόνο με τη συλλογική ομάδα Battlefield παίζοντας αυτό που φτιάχνουν και θα είναι άλλη μια τεράστια ζωντανή υπηρεσία».