Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η EA διαθέτει τέσσερα στούντιο με “πλήρεις πόρους” που εργάζονται σε Battlefield multiplayer, single player και μια “νέα εμπειρία Battlefield”

Το επόμενο παιχνίδι Battlefield κατασκευάζεται από τέσσερις διαφορετικούς προγραμματιστές, όπως αποκάλυψε η EA.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της ημέρας επενδυτών της EA την Τρίτη, η πρόεδρος Laura Miele δήλωσε ότι «τέσσερα πλήρως εξοπλισμένα στούντιο» εργάζονται πάνω σε «αυτή την επόμενη προσθήκη του Battlefield». Η Miele δήλωσε επίσης ότι η EA «αφιερώνει περισσότερο χρόνο στον κύκλο ανάπτυξης» για το επόμενο παιχνίδι της σειράς και το δοκιμάζει με playtests τον τελευταίο χρόνο.

Μετά τον Miele ανέβηκε στη σκηνή ο Battlefield SVP και GM Byron Beede, ο οποίος αναφέρθηκε στις λεπτομέρειες σχετικά με το ποια στούντιο αναπτύσσουν ποια μέρη του παιχνιδιού. Ο Beede δήλωσε ότι η DICE, η δημιουργός της σειράς Battlefield, «ηγείται της επίθεσης στο multiplayer», ενώ το στούντιο των Need for Speed και Burnout, Criterion «οδηγεί το περιεχόμενο και τις εμπειρίες σε single player και multiplayer».

Διαβάστε επίσης:  Ο παραγωγός του GTA αποκάλυψε το Mindseye: Μια επική κινηματογραφική περιπέτεια

«Προσθέσαμε επίσης μια ισχυρή ομάδα από την Motive», δήλωσε ο Beede, προσθέτοντας ότι οι δημιουργοί του Battlefront έχουν αναλάβει το single-player campaign του επόμενου παιχνιδιού Battlefield. Εν τω μεταξύ, η Ripple Effect, πρώην DICE LA και δημιουργός του Portal mode του Battlefield 2042, «εργάζεται πάνω σε μια νέα εμπειρία Battlefield που τροφοδοτείται από το μοναδικό DNA του Battlefield και έχει δοκιμαστεί πολύ καλά από τους παίκτες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι η αγορά έχει γίνει “πολύ δύσκολη” για τα παιχνίδια όπως αυτά που παρήγαγε...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...