Για να τα ηρεμήσετε αυτά τα θηρία πρώτα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους, και για να γίνει αυτό πρέπει να ξέρετε μια ιστορική γλώσσα που πρέπει να συσχετίζεται με τον άνθρωπο του τότε εξελικτικού σταδίου του.
“Καθώς ξεκινήσαμε να ψάχνουμε για την λίθινη εποχή, βρήκαμε όλα αυτά τα ενδιαφέροντα πράγματα. Και, μια από τις δυσκολότερες πτυχές ήταν η συμφιλίωση της πραγματικότητας της ιστορίας και η εντύπωση που είχαμε εμείς για το πως ήταν ο άνθρωπος εκείνη την εποχή.” εξήγησε ο creative director Jean-Christophe Guyot σε μια συνέντευξη που είχε στο Gamesradar.
Αν και κάποιο μέρος της ιστορίας θα εμπλακεί στο προϊστορικό παιχνίδι της Ubisoft δεν έχει εξεταστεί αυστηρώς, ο Guyot και η ομάδα του ήταν αποφασισμένοι να κάνουν μια γλώσσα που θα βοηθήσει να βάλουν τον παίχτη μέσα στο περιβάλλον του παιχνιδιού. Η κύρια φυλή του παιχνιδιού, Wenja, να πούμε πως μιλάνε Αγγλικά.
“Ως αποτέλεσμα, είχαμε οι συζητήσεις με ιστορικούς, γλωσσολόγους και ανθρωπολόγους ή και ακόμα και κινηματογραφίστες, προκειμένου να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια γλώσσα που θα αποτίσει φόρο τιμής στη ρύθμιση του παιχνιδιού, αλλά και πάλι εμφανίστηκαν προβλήματα. Όταν άρχισαν τα δοκιμαστικά για την γλώσσα, ακουγόταν πολύ μοντέρνα και δεν μας άρεσε αυτό καθώς η εποχή αυτή ήταν 7.000 χρόνια πριν από εμάς.” συνέχισε ο Guyot.
Στο σχεδιαστήριο, αποφασίστηκε ότι για την απλοποίηση της γλώσσας προς τους ηθοποιούς που δίνουν τις φωνές τους, το παιχνίδι χρειαζόταν μια ακόμα νωρίτερη παραλλαγή της πρωτόγονης γλώσσας. Τελικά, όλοι ήταν ευχαριστημένοι με το τελικό αποτέλεσμα, και έτσι δημιουργήθηκε η γλώσσα του Wenja.