Το κλείσιμο της Visceral Games την προηγούμενη εβδομάδα και η αλλαγή προσανατολισμού του Star Wars που ήταν ήδη σε παραγωγή από single-player παιχνίδι σε ένα Multiplayer παιχνίδι ανοικτού κόσμου ήταν μία μεγάλη έκπληξη.
Όμως για τους ανθρώπους, οι οποίοι δούλεψαν στην EA δεν αποτέλεσε κάποια έκπληξη αυτή η κίνηση. Ο πρώην σχεδιαστής gameplay στην Bioware, Manveer Heir δούλεψε στο Multiplayer κομμάτι του Mass Effect 3 και αργότερα στο Mass Effect Andromeda είπε «πώς αυτή η κίνηση ήταν από το εσωτερικό της EA».
Πιο συγκεκριμένα είπε για το Waypoint podcast:
«Πιέζουν για περισσότερα παιχνίδια ανοικτού κόσμου. Ο λόγος πίσω από αυτό, είναι ότι είναι πιο εύκολο να προσθέσει κάποιος microtransactions σε αυτά.Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο προσθέσαμε πακέτα καρτών στο Mass Effect 3: ελκύεις ανθρώπους να επιστρέφουν στο παιχνίδι για ένα αντικείμενου του παιχνιδιού αντί να τους κάνεις να παίζουν για 60 μέχρι και 100 ώρες»
Ο Heir μίλησε και για τους “φουσκωμένους” προυπολογισμούς για παιχνίδια, που φτάνουν και μέχρι τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με τον σχεδιαστή, αυτός ο τρόπος δεν δίνει χώρο σε εταιρείες με χαμηλότερους προυπολογισμούς, επειδή οι εκδότριες εταιρείες γενικά νοιάζονται μόνο για την υψηλότερη επιστροφή στην επένδυση.
Πιο συγκεκριμένα είπε:
«Δεν νοιάζονται τι θέλουν οι παίκτες, αλλά μόνο για το τι θα πληρώσουν οι παίκτες».
Ο Heir έδωσε επίσης ένα παράδειγμα για τις μικρό-αγορές του Mass Effect 3 στο multiplayer κάτι το οποίο ήταν πολύ επιτυχές για την EA και αποφάσισε να δημιουργηθούν παρόμοια multiplayer modes στο Dragon Age: Inquisition και στο Mass Effect: Andromeda.
Tέλος, ο Heir αποκάλυψε:
«Είδα ανθρώπους να ξοδεύουν 15.000 Δολλάρια σε κάρτες για το Multiplayer του Mass Effect 3».
