Το Dune Generations θα ήταν ένα MMORTS(massively multiplayer online real time strategy) το οποίο θα έπαιρνε μέρος στον κόσμο του Dune.Θα μπορούσαμε να διαλέξουμε ανάμεσα από Soldiers,Traders και Mercenaries και από εκεί και μετά μπορούσαμε να χτίζουμε την δική μας μικρή αυτοκρατορία.
Ένα action-RPG τρίτου προσώπου παρόμοιο με το Mass Effect,το Aliens:Cruicible θα ήταν επικεντρωμένο στην κατασκευή της προσωπικής μας βάσης κάτι σαν το motherbase στο πρόσφατο MGS V:The Phantom Pain.
Και αν αυτά δεν ήταν αρκετά ο developer ήταν η Obsidian,δημιουργός παιχνιδιών όπως Fallout:New Vegas,Pillars of Eternity kai South Park:The Stick of Truth.
Ο λόγος δεν είναι σίγουρος αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι και αυτό το παιχνίδι ακυρώθηκε!
Ένα τεράστιο multiplayer competitive παιχνίδι και sequel του Battlefront 2.
Δε ξέρουμε και πολλά πράγματα για αυτό πέρα από ένα leaked video από την Alpha του παιχνιδιού.Το development το είχε αναλάβει η Free Radical Design,δημιουργός της σειράς TimeSplitters.
Σύμφωνα με τον Steve Ellis το Battlefront 3 ήταν 99% έτοιμο όταν ακυρώθηκε.Αργότερα ο Ellis είπε ότι ο λόγος που ακυρώθηκε ήταν η έλλειψη χρημάτων για marketing και πληροφορίες από μια ανώνυμη πηγή λένε πως το studio έχανε όλη την ώρα τα deadline που τους δίναν.
Ένα MMORPG το οποίο ανακοινώθηκε το 2002 από τον developer Level-5(Dark Cloud,Ni No Kuni) το True Fantasy είχε σκοπό να χρησιμοποιήσει το τότε καινούριο Xbox Live.
Οι server θα κρατούσαν 3000 ο κάθε ένας και θα είχε full voice chat ανάμεσα στους παίκτες.Όπως όμως είναι λογικό για τότε δεν μπόρεσε να κάνει όλα αυτά που ήθελε όπως τα ήθελε και η Microsoft δεν ήτανε ευχαριστημένη.Έτσι το development σταμάτησε.
Ο κόσμος του True Fantasy ήταν έτοιμος και το παιχνίδι είχε σκοπό να κυκλοφορήσει κοντά στο 2004 όταν ακυρώθηκε.
To Thrill Kill ήταν ένα beat-em-up το οποίο θα υποστήριζε 4 παίκτες και συνδύαζε το αιματηρό gameplay του Mortal Kombat με τα διεστραμμένα visuals του Manhunt.
Αν και το παιχνίδι ήταν ολοκληρωμένο και έτοιμο για διάθεση, η EA πίστευε ότι ήταν πολύ ριψοκίνδυνο και ότι θα χαλούσε το όνομα της εταιρίας και έτσι διέταξαν την ακύρωση του.
Ένα third person shooter βασισμένο σε συμμορίες και λειτουργίες GPS.Λέγαν πως θα σε άφηνε ακόμα και να λάβεις μέρος σε σεξουαλικές δραστηριότητες στην φυλακή.
Προφανώς και αφού το Gizmondo κατέληξε να είναι το handheld με τις λιγότερες πωλήσεις στον κόσμο το Colors ακυρώθηκε. Μερικά leaked copies μας δείχνουν πως το παιχνίδι δεν ήταν καν κοντά στο να είναι τελειωμένο.
Εμπνευσμένο από την σειρά Deus Ex, το Black9 ήταν ένα tactical action παιχνίδι με στοιχεία RPG.
Ο Erin Hoffman δήλωσε ότι το παιχνίδι θα είναι τόσο καλό που θα κυριολεκτικά θα αλλάξει τις ζωές μερικών που θα το παίξουν! ΟΚ τότε γιατί απέτυχε; Απ ότι είπαν μερικοί που δούλευαν πάνω σε αυτό η publisher Majesco δεν ήταν καθόλου συνεργάσιμη και ήταν απίστευτα δύσκολο να δουλέψουν για αυτήν.
Ζητούσαν πάντα από τους Developer να δουλεύουν παραπάνω ώρες και ακόμα και τότε δε τους έδιναν τα χρήματα που τους είχαν υποσχεθεί.Αργότερα οι developers έβαλαν 2 παραπάνω άτομα στην ομάδα με σκοπό να “κλέψουν” κρυφά το source code του παιχνιδιού ώστε το παιχνίδι να μεταφερθεί σε διαφορετικό development team.Ακόμα και μετά από αυτό η Majesco προσπάθησε να τους σαμποτάρει και τότε η ομάδα αποφάσισε να κλείσει τις πόρτες της παρά να αφήσει την Majesco να νικήσει.
Six Days in Fallujah
Βασισμένο στην μάχη της Fallujah,την πιο αιματηρή μάχη στο Ιράκ το 6 Days θα ήταν ένα εντελώς ρεαλιστικό FPS όπου σύμφωνα με την περιγραφή από τους developer δε θα ένιωθες ποτέ ασφαλής από την μάχη.
Πολλοί όμως βρήκαν το παιχνίδι προσβλητικό και έτσι όταν αυτά τα νέα έφτασαν την Konami, αποφάσισε να το ακυρώσει.Σύμφωνα με μια πηγή μέσα από το development team το παιχνίδι είναι ολοκληρωμένο από το 2009-2010. Αν και δεν βρίσκει άλλον Publisher ο Peter Tamte συνεχίζει την δουλεία σε αυτό το project και από ότι είπε το 2012 το παιχνίδι το δουλεύουν ακόμα.Δεν έχουμε ιδέα για την τωρινή του κατάσταση.
Για 16 συνεχόμενα χρόνια είχαμε κάθε φόρα ένα καινούριο NBA..μέχρι το 2011.Η EA ακύρωσε το NBA Live 13 μερικές βδομάδες πριν το release.
Είπαν πως έτσι όπως είναι τώρα το παιχνίδι δεν είναι έτοιμο και αποφάσισαν να το ακυρώσουν ώστε να έχουν παραπάνω χρόνο να δουλέψουν πάνω στο NBA Live 14.Το NBA Live 14 ήταν τεράστια αποτυχία!
Το Prey 2 ήταν ένα Sci-Fi FPS που σε βάζει στον ρόλο του Αμερικανού αστυνομικού Killian Samuels τον οποίον απήγαγαν οι εξωγήινοι και τώρα δουλεύει ως διαγαλαξιακός κυνηγός επικηρυγμένων.
O Jason Blair,developer της Human Head δήλωσε ότι το Prey 2 ήταν σχεδόν έτοιμο όταν ακυρώθηκε σε αντίθεση με αυτά που είπε η Bethesda. Ο λόγος που ακυρώθηκε λοιπόν:
Η Human Head για να φτιάξει το Prey 2 συνεργάστηκε με την Bethsesda, αλλά το 2013 ολόκληρη η Human Head είχε αφαιρεθεί από το Project και έτσι το Prey 2 είχε μείνει στα χέρια της Bethesda.
Τον Οκτώβριο του 2014 το παιχνίδι ακυρώθηκε και επίσημα.