Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ο Φιλ Σπένσερ εξηγεί τη στρατηγική της Xbox για το PlayStation 5

Ο Phil Spencer, CEO της Microsoft Gaming, πρόσφατα έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την απόφαση της εταιρείας να κυκλοφορήσει περισσότερα παιχνίδια Xbox στο PS5. Σε μια συνέντευξη στο podcast XboxEra, ο Spencer ερωτήθηκε για σχόλια που είχε κάνει κατά τη διάρκεια μιας ακρόασης της FTC το 2023, όπου ανέφερε ότι κάθε φορά που ένα στούντιο της Xbox πωλούσε ένα παιχνίδι στο κατάστημα του PS5, το 30% που κρατούσε η Sony χρησιμοποιούνταν για να μπλοκάρει άλλους τρίτους τίτλους από το να έρθουν στην Xbox πλατφόρμα.

Αφού η Xbox άρχισε να κυκλοφορεί περισσότερους τίτλους στο PS5, ο Spencer ρωτήθηκε αν πλέον εστιάζει λιγότερο στο 30% που κρατά η Sony και περισσότερο στο 70% που η Xbox κερδίζει από κάθε πώληση παιχνιδιού στο PS5. Ο Spencer απάντησε ότι αυτό ισχύει και δήλωσε ότι η στρατηγική του να προσελκύσει κατόχους PS5 να μετακινηθούν στην Xbox δεν είναι πλέον βιώσιμη. «Θα ήθελα να κερδίσουμε όλα τα έσοδα από τα παιχνίδια που κυκλοφορούμε αυτή τη στιγμή», είπε ο Spencer, τονίζοντας τη σημασία της επένδυσης στην πλατφόρμα τους.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Spencer ρωτήθηκε γιατί η πρόσφατη παρουσίαση Developer Direct της Xbox εμφάνισε λογότυπα του PlayStation για τα παιχνίδια που παρουσίασε, αντί να ακολουθήσει τη στρατηγική που συνήθως εφαρμόζουν η Nintendo και η Sony, όπου δείχνουν μόνο τα λογότυπά τους κατά την ανακοίνωση παιχνιδιών. Ο Spencer ανέφερε ότι η διαφάνεια είναι σημαντική. «Αν ένα από τα παιχνίδια που παρουσιάζουμε έρχεται σε άλλη πλατφόρμα, δεν θα το κρύψουμε», δήλωσε.

Διαβάστε επίσης:  O Shuhei Yoshida εξήγησε το κλείσιμο του Japan Studio της Sony

Δηλώνοντας ότι πιστεύει πως το Xbox είναι η καλύτερη πλατφόρμα για να απολαύσουν οι παίκτες τα παιχνίδια της, πρόσθεσε: «Θέλω οι άνθρωποι να μπορούν να βιώσουν την κοινότητα του Xbox και τα παιχνίδια μας σε κάθε οθόνη που έχουν». Τόνισε ότι υπάρχουν ορισμένα πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν σε κλειστές πλατφόρμες, αλλά τα παιχνίδια πρέπει να είναι το επίκεντρο της στρατηγικής τους. Η προσέγγισή τους επιτρέπει την ανάπτυξη μεγάλων τίτλων, ενώ υποστηρίζουν την δικιά τους πλατφόρμα.

Με αυτές τις δηλώσεις, ο Spencer δείχνει να διατηρεί μια ανοικτή στάση απέναντι στις συνεργασίες με άλλες πλατφόρμες, τονίζοντας τη σημασία της διαφάνειας και της προσβασιμότητας των παιχνιδιών σε όλους τους παίκτες. Η στρατηγική αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και στο μέλλον, προσφέροντας περισσότερες ευκαιρίες στους παίκτες να απολαύσουν τίτλους του Xbox σε διάφορες πλατφόρμες.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...