H σειρά Hitman φτάνει στο τέλος της και μας ταξιδεύει στο Hokkaido στην Ιαπωνία. Εκεί πρόκειται να εξουδετερώσει δύο στόχους ο Agent 47. Θα τα καταφέρει;
Εξουδετέρωση ετοιμοθάνατου
Το Διοικητικό Συμβούλιο έχει κυρώσεις για τον τερματισμό του Erich Soders. Μετά το Κολοράντο, η ICA έψαξε στις ιδιωτικές υποθέσεις του Soders, και ανακάλυψε ότι έχει επιταχύνει μια διαδικασία για μια κρίσιμη εγχείρηση καρδιάς στο υπέρ-αποκλειστικό ιδιωτικό νοσοκομείο Gama, στο Hokkaido της Ιαπωνίας.
Ο Soders, ο οποίος πάσχει από μια σπάνια πάθηση γνωστή ως αναστροφή σπλάχνων, όπου αντιστρέφονται τα εσωτερικά των οργάνων του, χρειάζεται απεγνωσμένα μια μεταμόσχευση καρδιάς και έχει προδώσει σαφώς την ICA για να τη πάρει. Έγινε δεκτός χθες το βράδυ και σήμερα προετοιμάζεται για χειρουργική επέμβαση που θα διαρκέσει τρεις ημέρες.
Ο Agent 47 πρέπει να εξαλείψει την Yuki Yamazaki, μια δικηγόρο που εργάζεται για την Πρόνοια. Ο Soders έχει ήδη δώσει στην Yamazaki πρόσβαση στα αρχεία του πελάτη της ICA και έχει συμφωνήσει να παρέχει μια πλήρη λίστα των ενεργών πρακτόρων της ICA, μετά την επέμβαση.
Gameplay
Ο Agent 47 ξεκινάει απευθείας μέσα από το κτήριο, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μηχανισμούς υψηλής τεχνολογίας, και αυτό γιατί η ICA κατάφερε να τον γράψει στην λίστα των VIP. Σε αυτό το επεισόδιο, όλες οι πόρτες κυριολεκτικά προστατεύονται από δύο φύλακες ενώ τα σημεία που δεν υπάρχει προστασία είναι πολύ ελάχιστα.
Επιπλέον, ο παίχτης δεν έχει πρόσβαση σε όπλα αφού μέσα στο συγκεκριμένο κτήριο ο πράκτορας μας περνάει από έλεγχο. Μέσα σ όλα τα όπλα που μπορεί να βρει ο παίχτης είναι επίσης ελάχιστα και αυτό δυσκολεύει ακόμη περισσότερο την επίτευξη του στόχου.
Αν και τελευταίο επεισόδιο, εμφανίστηκαν κάποια μικροπροβλήματα, τα οποία έχουν να κάνουν με το UI, καθώς τα γράμματα όταν πλησιάζει ο παίχτης σε αντικείμενα για να κάνει interact, εμφανίζονται σε διάφορα σημεία όπως στη πάνω γωνία ή κάτω δεξιά με αποτέλεσμα όταν γίνεται και κάποια μάχη να μην εμφανίζονται τα πλήκτρα που πρέπει να πατήσετε.
Τέλος, ακόμα και η φυγή από το μέρος είναι δύσκολο διότι από όπου και να προσπαθήσει να δραπετεύσει υπάρχει κόσμος και μεγάλη πιθανότητα να είναι κάποιος που σε αναγνωρίζει με τις περισσότερες στολές και αυτό σε δυσκολεύει ακόμα και στην τελευταία σκηνή του παιχνιδιού.
Συμπέρασμα
Η ιστορία όπως και σε κάθε επεισόδιο είναι δυνατή και φανταστική, τραβώντας την προσοχή και το ενδιαφέρον του παίχτη. Δυστυχώς, στο τελευταίο επεισόδιο μας τα χάλασε λίγο η IO Interactive με το πρόβλημα που αναφέραμε, αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό ώστε να εμποδίζει στην εξέλιξη του παιχνιδιού. Συνολικά, μιλάμε για ένα πολύ αξιοπρεπές τέλος της σειράς ή της σεζόν από την εταιρεία.