Στο πιο πρόσφατο patch του Dota 2 ανακαλύφθηκε ένα αρχείο το οποίο…”αναστάτωσε” τους fans του Half-Life. Το αρχείο ονομάζεται hl3.txt, ένα όνομα που από μόνο του προκαλεί έναν μικρό ενθουσιασμό.
Βέβαια το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου δεν προσφέρει κάτι το ουσιώδες όμως υπάρχουν κάποια κομμάτια τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για ένα καινούργιο παιχνίδι Half-Life.
Ο χρήστης του NeoGAF, asheticism, συγκέντρωσε κάποια από τα κομμάτια τα οποία έχουν μεγάλο ενδιαφέρον:
Example 1: Zipline
“},
CHelpEntry
{
string m_Id = “Element.prop_zipline”
string m_FriendlyName = “prop_zipline”
string m_TooltipOverride = “”
string m_HelpText = “prop_zipline””
Example 2: Procedural Spawn
},
CHelpEntry
{
string m_Id = “Element.shared_procedural_spawn_template_info”
string m_FriendlyName = “shared_procedural_spawn_template_info”
string m_TooltipOverride = “”
string m_HelpText = “shared_procedural_spawn_template_info”
Example 3: “VR Movement”
},
CHelpEntry
{
string m_Id = “Attribute.worldspawn.vrmovement”
string m_FriendlyName = “VR Movement”
string m_TooltipOverride = “”
string m_HelpText = “”
Example 4: “NPC Speech”
“{
string m_Id = “Attribute.npc_quest_citizen.DontUseSpeechSemaphore”
string m_FriendlyName = “Don’t Use Speech Semaphore”
string m_TooltipOverride = “”
string m_HelpText = “Friendly NPCs are not allowed to speak if
another friendly NPC is speaking. In some cases we don’t want speaking
NPCs to prevent other NPCs from speaking (for instance, if there is a
friendly NPC speaking for a long time on a monitor). To make this NPC
not prevent other NPCs from talking, make it not grab the semaphore when
it speaks.””
Βέβαια θα πρέπει να τονίσουμε πως αυτή η μικρή ανακάλυψη δεν σημαίνει απαραίτητα την ανάπτυξη του νέου παιχνιδιού, διότι μπορεί απλά κάποιος να θέλει να «πειράξει» τους fans του Half-Life.