Το Star Wars Outlaws θα καταργήσει το stealth από τα περισσότερα objectives που αποτυγχάνουν άμεσα σε μια επερχόμενη ενημέρωση.
Το παιχνίδι, το οποίο κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος, αρχικά περιείχε αρκετά τμήματα όπου οι παίκτες έπαιρναν μια οθόνη game over αν τους εντόπιζε ένας εχθρός, ακόμη και αν είχαν την ευκαιρία να διαφύγουν χωρίς να σημάνει συναγερμός.
Αυτό προκάλεσε αντιδράσεις από τους παίκτες και τους κριτικούς, ωστόσο τώρα ο δημιουργικός διευθυντής του παιχνιδιού δήλωσε ότι οι στόχοι αυτοί αλλάζουν.
Ο Drew Rechner, ο νέος δημιουργικός διευθυντής του παιχνιδιού, δήλωσε: «Η επιλογή των παικτών αποτελούσε πάντα βασικό στόχο του Star Wars Outlaws, αλλά αφού ακούσαμε τα σχόλιά σας, συνειδητοποιήσαμε ότι μπορούμε να κάνουμε περισσότερα για να σας δώσουμε ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία.
«Περιορισμοί όπως το “Μην σημάνετε συναγερμό” ή το “Μην πιαστείτε” στις αποστολές ανάγκαζαν τους παίκτες σε stealthy στυλ παιχνιδιού, περιορίζοντας τη δυνατότητα να επιλέξουν αν θα χρησιμοποιήσουν μάχη ή όχι. Ως αποτέλεσμα, ορισμένες αποστολές μπορούσαν να φανούν απογοητευτικές ή άδικες. Διαπιστώσαμε επίσης ότι οι μηχανισμοί ανίχνευσης μπορούσαν επίσης να είναι απρόβλεπτοι και ασυνεπείς. »
«Το πρώτο μας βήμα για την επέκταση των επιλογών των παικτών είναι η αφαίρεση της υποχρεωτικής μυστικότητας από σχεδόν όλους τους στόχους των αποστολών. Αυτό δεν σημαίνει ότι το stealth δεν είναι πλέον μια βιώσιμη ή ακόμη και προτιμότερη επιλογή σε ορισμένες περιπτώσεις. Αντίθετα, αν σας πιάσουν ενώ κρυφτείτε, ο στόχος δεν θα αποτύχει και δεν θα σας επαναφέρει στο τελευταίο σημείο ελέγχου. Αντ’ αυτού, θα μεταβείτε απρόσκοπτα στη μάχη. Ξέρουμε ότι πολλοί από εσάς απολαμβάνετε την προσέγγιση stealth, οπότε ήταν σημαντικό για εμάς να διατηρήσουμε αυτό το στυλ παιχνιδιού, δίνοντάς σας παράλληλα την ελευθερία να αποφασίσετε πώς θα αντιμετωπίσετε κάθε αποστολή».
Η Ubisoft ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο ότι εργαζόταν πάνω σε μια σειρά από ενημερώσεις με σκοπό να φέρει το παιχνίδι σε καλύτερη κατάσταση εγκαίρως για την περίοδο των διακοπών.