Σύμφωνα με έναν developer της Niantic Labs, αυτοί που έπαιξαν στο multiplayer παιχνίδι Ιngress της εταιρίας βοήθησαν να δημιουργηθούν τα δεδομένα για τα PokeStops και τα gyms.
Οι θέσεις των πυλών για την είσοδο βασίστηκαν στα δεδομένα για ιστορικούς δείκτες, “μοναδικές τοπικές επιχειρήσεις” και τα artwork πάρθηκαν από φωτογραφίες στο Google.
Με την είσοδο των παιχτών παρέχονται στην Niantic οι τοποθεσίες που αυτοί νομίζουν πως θα είναι εξαιρετικές πύλες, με 15 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο. Τα 5 εκατομμύρια έχουν εγκριθεί, με κάποιες πύλες να τοποθετούνται στο Βόρειο πόλο και την Ανταρκτική.
Αυτά τα δεδομένα βοήθησαν την Niantic να θέσει τις αρχικές τοποθεσίες για το Pokemon Go.
In this article: