Ο Gameplay producer, Aaron MCHardy πιστεύει πως το FIFA 17 θα είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι που δημιουργήθηκε στην σειρά.
Ο MCHardy είπε στο Daily Star Online πως το νέο περιπετειώδες game mode ήταν υπό ανάπτυξη για περισσότερο από δύο χρόνια, καθώς άλλα κομμάτια του παιχνιδιού είναι υπό ανάπτυξη περίπου τρία χρόνια.
“Συνήθως κάνουμε πράγματα που χρειάζονται περίπου 2 χρόνια δουλειάς, αλλά είχαμε την Forstbite Engine η οποία ήταν περισσότερη από τρία χρόνια, η περιπέτεια ήταν περισσότερη από δύο χρόνια. Μέσω του gameplay, το σετ ήταν δύο χρόνια, η τεχνολογία πίσω από το φυσικό μας αναμόρφωσε το παιχνίδι που ήταν τρία χρόνια στα σκαριά “, είπε.
Ο MCHardy επίσης επισήμανε πως δουλεύοντας με την DICE ενεργοποίησε την ομάδα να σπρώξει τα όρια ακόμα πιο μακριά.
“Έχουμε τώρα τις ακτίνες που έρχονται από τα φώτα του γηπέδου, έχουμε τον τρόπο που μπορείτε να δείτε την πυκνότητα στον αγωνιστικό χώρο και την απόσταση και την τρισδιάστατη φύση του περιβάλλοντος. Αυτή είναι η καλύτερη ευκαιρία που αναζητούμε για το FIFA. ”
Το FIFA 17 θα κυκλοφορήσει στις 27 Σεπτεμβρίου για Xbox One, PS4, PS3, Xbox 360 και PC.