Αφού άλλαξε το τοπίο των multiplayer παιχνιδιών με το επιτυχημένο παιχνίδι battle royale Playerunknown’s Battlegrounds του 2017, ο δημιουργός Brenden Greene έχει επικεντρωθεί στο επόμενο έργο του: ένα τεράστιας κλίμακας παιχνίδι ανοιχτού κόσμου.
Προς το παρόν έχει τον τίτλο Project Artemis και ο Greene θέτει ως στόχο το πόσο μεγάλο χώρο μπορεί να δημιουργήσει. Μιλώντας στο PC Gamer, ο Greene αναρωτήθηκε: «Πόσο μεγάλο μπορούμε να πάμε;». Όπως αποδεικνύεται, αρκετά μεγάλο. «Τελικά μετατράπηκε σε κλίμακα όσο η γη», συνεχίζει, «επειδή ήταν μια ωραία πρόκληση».
Ένα δύσκολο έργο για οποιαδήποτε ομάδα ανάπτυξης, αλλά ο Greene το έκανε ακόμα πιο δύσκολο αποφασίζοντας ότι η δημιουργία αυτού του κόσμου ήταν δική του δουλειά, και μόνο δική του. «Αυτό που κάνουμε είναι εξαιρετικά ριψοκίνδυνο, σωστά; Και τελικά αποφάσισα ότι είναι καλύτερα να το κάνω μόνος μου. Ήταν πολύ πιο δύσκολο από ό,τι νόμιζα». Φυσικά, ο Greene έχει μια ομάδα που εργάζεται πάνω στα στοιχεία επιβίωσης και σε άλλα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, αλλά το έργο του σχεδιασμού του τεράστιου κόσμου είναι αποκλειστικά δικό του.
Αν αυτό ακούγεται αρκετά απλό, να θυμάστε ότι δεν πρόκειται απλώς για τη δημιουργία ενός μεγάλου ανοιχτού χώρου, αλλά ενός χώρου που μπορεί να προωθήσει αναδυόμενες ιδέες παιχνιδιού και να διευκολύνει ό,τι θέλει η ομάδα να τον γεμίσει. Ο Greene προσθέτει: «Είναι η κατασκευή ενός holodeck, η κατασκευή ενός χώρου που μπορείτε να δημιουργήσετε όποιες εμπειρίες θέλετε».
Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο μεγάλη θα είναι η τελική έκδοση του Project Artemis. Ο Greene αναγνωρίζει ότι δεν πρόκειται να γίνει γρήγορα και δεν θα είναι χωρίς ελαττώματα. «Ο δρόμος θα είναι ανώμαλος», παραδέχεται. «Αλλά αν έρθετε μαζί μας στο ταξίδι, θα έχουμε σκαμπανεβάσματα, θα έχουμε χαμηλά, αλλά θα είναι ένα σπουδαίο ταξίδι και στο τέλος θα έχουμε κάτι πολύ ξεχωριστό».