Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Τα στελέχη της EA λένε ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη «δεν είναι απλώς ένα τσιτάτο για εμάς, είναι ο ίδιος ο πυρήνας της επιχείρησής μας»

Η EA συγκέντρωσε ένα σωρό στελέχη για μια μακροσκελή παρουσίαση της Ημέρας Επενδυτών, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας αφιερώθηκε στους επαίνους της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, ένα όλο και πιο διχαστικό θέμα στη βιομηχανία παιχνιδιών και ένας από τους λόγους που οδήγησαν στην απεργία των ηθοποιών των βιντεοπαιχνιδιών.

«Η τεχνητή νοημοσύνη στις διάφορες μορφές της ήταν πάντα κεντρική σε αυτό το δημιουργικό ταξίδι», ξεκίνησε ο CEO της EA, Andrew Wilson. «Όλοι θυμόμαστε να παίζουμε ενάντια στην τεχνητή νοημοσύνη. Και έχει εξελιχθεί στις σημερινές καινοτομίες στη δημιουργική ΤΝ. Αυτή η αξιοσημείωτη τεχνολογία δεν είναι για εμάς απλώς ένα σύνθημα – είναι ο πυρήνας της επιχείρησής μας».

Ο Wilson επισημαίνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι, και ήταν, θεμελιώδης σε πολλές πτυχές της ανάπτυξης και της λογικής των παιχνιδιών, και στη συνέχεια γρήγορα μπαίνει κατευθείαν στο θέμα της γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης ειδικά. Ορισμένα θεμελιώδη στοιχεία του οράματος της EA, όπως η αξιοποίηση της AI ως εργαλείο που πρέπει να κρατείται από ανθρώπινα χέρια, έχουν δει υποστήριξη σε ολόκληρη τη βιομηχανία, αλλά η προσέγγιση του εκδότη φαίνεται λίγο πιο βαριά σε σύγκριση με τις εταιρείες όπως η Nintendo ή ακόμα και η Sony.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε πάνω από 100 ενεργά νέα έργα τεχνητής νοημοσύνης σε τρεις στρατηγικές κατηγορίες: αποδοτικότητα, επέκταση και μετασχηματισμός», εξηγεί ο Γουίλσον, καταφεύγοντας κατευθείαν στην αποδοτικότητα. «Αυτό δεν σημαίνει μόνο εξοικονόμηση κόστους σήμερα. Αποτελεσματικότητα σημαίνει να κάνουμε αυτό που κάνουμε σήμερα ταχύτερα, φθηνότερα και με υψηλότερη ποιότητα. Αυτό σημαίνει να οδηγούμαστε σε περισσότερες επαναλήψεις, περισσότερες δοκιμές και περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας για την κοινότητά μας. Σημαίνει την εξάλειψη των εμποδίων για τους προγραμματιστές παιχνιδιών μας. Σημαίνει την πολιτιστικοποίηση του περιεχομένου σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στην εξεύρεση περισσότερης διασκέδασης για περισσότερους παίκτες σε όλο τον κόσμο».

Διαβάστε επίσης:  Το PS5 αγγίζει τα 65 εκατομμύρια πωλήσεις καθώς η Sony λέει να περιμένετε «ένα μείγμα παιχνιδιών single-player και ζωντανής υπηρεσίας»

«Η μείωση αυτών των σημείων τριβής οδηγεί σε βαθύτερες εμπειρίες παιχνιδιού», συνεχίζει. «Για παράδειγμα, δεν θα είχαμε δημιουργήσει την τεράστια επιτυχία του College Football 25 χωρίς την τεχνητή νοημοσύνη. Έτσι υπάρχουν στο παιχνίδι 150 μοναδικά γήπεδα και πάνω από 11.000 ομοιώματα παικτών».

«Η επέκταση έχει να κάνει με το να δώσουμε στη δημιουργική μας ομάδα έναν εκθετικά μεγαλύτερο καμβά για να δημιουργήσει και πιο πλούσια χρώματα, ώστε να ζωγραφίσει πιο λαμπρούς κόσμους», υποστηρίζει ο Wilson. «Πρόκειται για τις απίστευτες ομάδες μας που δημιουργούν χαρακτήρες με περισσότερο βάθος και ευφυΐα, αφηγούνται ιστορίες που είναι πιο προσωπικές και αποχρώσεις και φέρνουν περισσότερη αυθεντικότητα και βαθύτερη εμβάθυνση στις ήδη απαράμιλλες αθλητικές μας εμπειρίες».

«Πιστεύουμε ότι η AI θα επεκτείνει και θα μεταμορφώσει σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία ψυχαγωγίας για περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες», καταλήγει ο Wilson. «Θα επιταχύνει τον τρόπο με τον οποίο οι καινοτόμοι και οι δημιουργοί στον τομέα της ψυχαγωγίας δημιουργούν και παρέχουν εμπειρίες που έχουν τις ρίζες τους στην αυτοέκφραση, τη δημιουργία περιεχομένου, την επιμέλεια και την άμεση ικανοποίηση – το είδος της ψυχαγωγίας που οι σημερινοί παίκτες και οπαδοί λαχταρούν βαθιά».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Ορισμένοι κάτοχοι του PlayStation 5 Pro αναφέρουν ότι ορισμένα παιχνίδια φαίνονται χειρότερα στη νέα κονσόλα. Οι αναφορές δείχνουν ότι το Silent Hill 2 και...

Νεα

Η Sony Interactive Entertainment αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τις προσφορές της Black Friday 2024. Οι προσφορές της Black Friday θα διαρκέσουν από τις...

Features

Η Valve ως εταιρεία και ο Gabe Newell βρίσκονταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας τις ημέρες πριν από την κυκλοφορία του Steam και του Half-Life...

Νεα

Ο αριθμός των ατόμων που έπαιζαν ταυτόχρονα το Half-Life 2 έφτασε την Κυριακή στο υψηλότερο σημείο όλων των εποχών. Το SteamDB αναφέρει ότι το...