Το Roblox θα επιτρέψει σύντομα στους προγραμματιστές να πωλούν τα παιχνίδια τους στην πλατφόρμα του για πραγματικά χρήματα.
Επί του παρόντος, οι προγραμματιστές μπορούν να χρεώνουν τους χρήστες με ένα εφάπαξ ποσό Robux για να έχουν πρόσβαση σε μια εμπειρία επί πληρωμή.
Όμως, ξεκινώντας αργότερα φέτος, οι δημιουργοί παιχνιδιών θα μπορούν να προσφέρουν τις εμπειρίες τους με πληρωμένη πρόσβαση για αγορά σε αξία πραγματικού νομίσματος σε επιτραπέζιους υπολογιστές.
Για τίτλους που πωλούνται στα 9,99, 29,99 και 49,99 δολάρια, οι προγραμματιστές θα λαμβάνουν μερίδιο εσόδων 50%, 60% και 70% αντίστοιχα.
Ενώ αυτή η λειτουργία θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο σε PC, η Roblox δήλωσε ότι σχεδιάζει να την επεκτείνει αργότερα και σε άλλες υποστηριζόμενες πλατφόρμες.
Ο στόχος «είναι να αυξήσουμε την ελκυστικότητα της πλατφόρμας στους υπάρχοντες προγραμματιστές» που θέλουν περισσότερες επιλογές για να δημιουργήσουν και να κερδίσουν χρήματα από τα παιχνίδια τους, δήλωσε ο Manuel Bronstein, chief product officer του Roblox, στο ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών της εταιρείας (μέσω του CNBC).
Ενώ τα περισσότερα παιχνίδια θα παραμείνουν δωρεάν, η Roblox ελπίζει ότι το νέο σχέδιο τιμολόγησης θα δώσει κίνητρα στους προγραμματιστές που «θέλουν να κάνουν κάτι πιο μεγαλεπήβολο» στην πλατφόρμα.