Μια νέα αναφορά ισχυρίζεται ότι το Crash Bandicoot 5 βρισκόταν υπό ανάπτυξη στην εταιρεία ανάπτυξης Toys For Bob, αλλά ακυρώθηκε λόγω του ότι η Activision απέσυρε τη χρηματοδότηση των τίτλων single-player προς όφελος των live-service multiplayer τίτλων.
Σύμφωνα με μια νέα αναφορά του ιστορικού του gaming Liam Robertson, το παιχνίδι, το οποίο βρισκόταν σε πολύ πρώιμο στάδιο παραγωγής, ακυρώθηκε μετά από αυτό που η Activision θεώρησε ως υποτονικές πωλήσεις για το Crash Bandicoot 4: It’s About Time.
Περίπου την ίδια εποχή, υποστηρίζεται ότι η Activision απέρριψε προτάσεις για άλλα sequels τίτλων single-player, όπως το Tony Hawk’s Pro Skater.
Η έκθεση ισχυρίζεται ότι μετά τη δουλειά της Toys For Bob στην Spyro Reignited Trilogy, η εταιρεία σχεδίασε έναν τίτλο Crash για πολλούς παίκτες, πριν αποφασίσει να πάρει τη δουλειά που είχε κάνει σε αυτόν τον τίτλο πολλαπλών παικτών και να τη χρησιμοποιήσει για να δημιουργήσει μια νέα, single-player προσθήκη στο franchise του Crash. Αυτό θα οδηγούσε τελικά στο Crash Bandicoot 4: It’s About Time.
Μετά από αυτή την κυκλοφορία, η Toys For Bob ανέθεσε σε μια μικρή ομάδα προγραμματιστών να οραματιστούν το μέλλον της σειράς, ένα έργο που θα αναφερόταν εσωτερικά ως Crash Bandicoot 5. Αυτό θα ήταν ένα single-player 3D platformer, και ένα άμεσο sequel του Crash Bandicoot 4: It’s About Time, όπως υποστηρίζεται.
Η έκθεση περιέχει υποτιθέμενα concept art και προτεινόμενες ιδέες για την ιστορία του μη ανακοινωθέντος παιχνιδιού, οι οποίες περιλαμβάνουν το παιχνίδι να λαμβάνει χώρα σε ένα σχολείο για άτακτα παιδιά, με κακοποιούς που επιστρέφουν από προηγούμενα παιχνίδια.