Στο livestream του NicoNico αυτή την εβδομάδα, ο Tabata είπε πως το βασικό σενάριο του Final Fantasy 15 θα χρειαστεί 50 ώρες για να ολοκληρωθεί, καθώς πριν υπολογιζόταν στις 40 ώρες. Αυτό είναι λόγω ότι το παιχνίδι έχει περισσότερο όγκο απ’ ότι είχε σχεδιαστεί αρχικά.
Η ομάδα δεν εργάζεται για τα τελικά στάδια της εξισορρόπησης, αλλά προς το παρόν για την βελτιστοποίηση. Ένας ρυθμός καρέ στα 30fps είναι ο στόχος, αλλά υπάρχουν φορές όπου “σπάει το 30.” Προσαρμογές και βελτιστοποιήσεις θα γίνονται μέχρι την ημέρα που θα γίνει “gold” το παιχνίδι.
Θα πρέπει η ομάδα να είναι σε θέση να παράσχει ένα σταθερό ρυθμό των 30fps. Ο Tabata, δήλωσε πως η ανάλυση θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του Final Fantasy 15 στο Λος Άντζελες την επόμενη εβδομάδα.
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι, καθώς και ημερομηνία κυκλοφορίας θα δοθούν κατά τη διάρκεια του Uncovered: Final Fantasy 15 event στις 30 έως 31 Μαρτίου. Ένα playable tech demo θα παρουσιαστεί επίσης στην εκδήλωση.
Το Final Fantasy 15 θα κυκλοφορήσει για PlayStation 4 και Xbox One, ενώ πρόκειται να έρθει και σε ένα bundle με το PS4.