Μετά τις περιπέτειες σε διάφορες ευφάνταστες περιοχές του κόσμου, που έπρεπε να απελευθερώσουμε και να αντιμετωπίσουμε διάφορους παρανοϊκούς κακούς, το Far Cry Primal αποφασίζει να μας μεταφέρει σε μια άλλη, τελείως διαφορετική περίοδο, εκεί που τα όπλα αντικαθιστώνται από τόξα και βέλη.
Χαμένος στο Oros
Στο παιχνίδι αναλαμβάνουμε τον ρόλο του Takkar, ενός μαχητή που χωρίστηκε από την ομάδα του, όταν ένα κυνήγι μαμούθ κατέληξε σε καταστροφή. Για να επιβιώσει κατευθύνεται στο Oros, μια πανέμορφη, γόνιμη περιοχή, όπου συναντάται με μια φυλή που ονομάζεται Wenja. Η επιβίωση δεν είναι εύκολη καθώς υπάρχουν ισχυρές αντίπαλες φυλές, οι Izila και Udam.
H ροή της ιστορίας είναι απλή και αυτό επιτρέπει στον παίχτη να επικεντρωθεί στο πώς θα μαζέψει υλικά και θα κυνηγήσει τροφή ώστε και να επιβιώσει αλλά και να αναπτύξει την κοινωνία της φυλής του. Στόχος δεν είναι άλλος από το να μετατραπεί το Oros σε ένα μέρος που μπορεί κάποιος να ζήσει.
Καμία σύνδεση με την σύγχρονη εποχή
Η Ubisoft έχοντας ασχοληθεί στο Assassin’s Creed με παλαιότερες εποχές, φρόντιζε πάντα έχει ένα παράθυρο μεταφοράς στη σύγχρονη εποχή. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση στο Far Cry Primal.
Ο Takkar δεν θα πιάσει ποτέ στα χέρια του πυροβόλο όπλο, ούτε θα οδηγήσει αυτοκίνητο. Τα όπλα του είναι τα τόξα και τα βέλη του.
Το -ας πούμε- μειονέκτημα αυτό, η Ubisoft το ξεπερνά με ένα πολύ έξυπνο τρικ: Ο Takkar έχει την ικανότητα να κάνει τα διάφορα επικίνδυνα ζώα ( Beast Master abilities), να πολεμήσουν στο πλευρό του. Έτσι όταν επιτίθεται σε έναν καταυλισμό αντίπαλης φυλής μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα τέτοιο ζώο, εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες και τα μειονεκτήματα του, ανάλογα με το είδος του ζώου.
Καθώς προχωράτε την ιστορία και μεγαλώνετε τον οικισμό σας, νέοι κάτοικοι θα έρθουν που θα σας μάθουν να χρησιμοποιείτε εντυπωσιακά “νέα όπλα” όπως bee-filled bombs ή και firebombs, για να επεκτείνετε τις δυνατότητες και να δυναμώσετε το οπλοστάσιο σας.
Ο εντυπωσιακός κακός που δεν υπάρχει
Στα προηγούμενα Far Cry, είχαμε συνηθίσει να έχουμε εχθρούς που έμεναν για καιρό στο μυαλό μας και χαρακτήριζαν το κάθε παιχνίδι, όπως ο μανιακός Vaas και ο Paga Min. Στο Far Cry Primal δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, με τους δημιουργούς του παιχνιδιού να θέλουν να κάνουν τον παίχτη να επικεντρωθεί στο άψογο περιβάλλον και στην αδιάκοπη μάχη για επιβίωση.
Αν ψάχνετε κάτι χαρακτηριστικό στο παιχνίδι που να αφορά τους χαρακτήρες του, είναι οι σχέσεις που αναπτύσσονται ανάμεσα στα άτομα της φυλής και το πώς αυτές εξελίσσονται, μετατρέποντας τον οικισμό σας σε μια κοινότητα γεμάτη ζωή.
Γραφικά – Ήχος
Το Oros είναι μια πανέμορφη περιοχή για εξερεύνηση και εντυπωσιακή είναι και η ποικιλία των διάφορων περιβαλλόντων του, καθώς και ο λεπτομερής σχεδιασμός των χαρακτήρων του.
Όσο για τον ήχο, είναι σε γενικές γραμμές ικανοποιητικός, αλλά η μεγάλη καινοτομία είναι το επιτυχημένο ρίσκο που πήρε η Ubisoft που κράτησε όλους τους διαλόγους σε αυτή την πρωτότυπη, πρωτόγονη γλώσσα.
Αξίζει να το αγοράσω;
Μην σας ξεγελά το όνομα. Το Far Cry Primal μπορεί να μην φέρει κάποιον αριθμό που να δηλώνει συνέχεια της σειράς -π.χ. Far Cry 5- αλλά είναι μια ολοκληρωμένη, απολαυστική εμπειρία Far Cry, τελείως διαφορετική απ όσα έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα.
Η Ubisoft μας προσφέρει μια νέα εκδοχή του franchise βάζοντας το και σε ένα νέο δρόμο.
Το στοίχημα της πλέον είναι αν θα συνεχίσει στο ίδιο μονοπάτι, και τι σχεδιάζει για το μέλλον της σειράς.