Όσο τα παιχνίδια γίνονταν καλύτερα και μεγαλύτερα, τόσο μεγαλύτερης διάρκειας γίνονταν και οι loading screens. Γιατί όμως οι εταιρίες δεν σκέφτονταν κάτι για να απασχολήσουν τους παίχτες όσο εκείνοι περίμεναν;
Θα μου πείτε ότι κάτι τέτοιο έκανε το FIFA. Η σειρά της EA όμως χρησιμοποιούσε ένα μέρος του ίδιου του παιχνιδιού και όχι ένα ξεχωριστό mini game.
Προφανώς υπήρχε λόγος που δεν συνέβαινε το παραπάνω, γιατί δεν γίνεται όλο και κάποια εταιρία θα το είχε σκεφτεί. Και αυτός ήταν, γιατί η Namco είχε κατοχυρώσει το 1995 την συγκεκριμένη πατέντα, των mini games στις loading screens!
Όμως, 20 χρόνια μετά η κατοχύρωση της πατέντας έληξε και πλέον μπορούν όλες οι εταιρίες, να χρησιμοποιήσουν τα mini games στις loading screens. Αν θα το κάνουν, προφανώς είναι στο χέρι τους. Αλλά τουλάχιστον θα σταματήσουμε να “γκρινιάζουμε” (ή μήπως όχι;) για τις μεγάλης διάρκειας loading screens που υπομένουμε κάθε φορά που παίζουμε ένα παιχνίδι.