Ο επικεφαλής του τμήματος παιχνιδιών της Microsoft συζήτησε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία σκοπεύει να προσεγγίσει την αξιοποίηση του τεράστιου καταλόγου παιχνιδιών της Activision Blizzard.
Η κατασκευάστρια εταιρεία του Xbox ολοκλήρωσε τελικά την εξαγορά της Activision Blizzard ύψους 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων την περασμένη εβδομάδα.
Κλείνοντας τη μεγαλύτερη συμφωνία που έχει γίνει ποτέ στη βιομηχανία παιχνιδιών (και στη Microsoft), η κατασκευάστρια εταιρεία Xbox πήρε στην ιδιοκτησία της franchises όπως τα Call of Duty, Warcraft, Diablo, Guitar Hero, Tony Hawk’s Pro Skater, Overwatch, Crash Bandicoot και πολλά άλλα.
“Ο αριθμός των franchise που έχουμε τώρα στο χαρτοφυλάκιό μας είναι κάπως εμπνευσμένος, είναι τρομακτικός“, δήλωσε ο Phil Spencer στο επίσημο podcast του Xbox. “Αισθάνομαι ότι πρέπει να είμαστε ένας μεγάλος θεματοφύλακας για το περιεχόμενο που αγγίζουμε. Πρόκειται για αναμνήσεις από ανθρώπους σε διαφορετικές πλατφόρμες, διαφορετικές δεκαετίες.”
“Και θέλω να βεβαιωθώ ότι όταν επιστρέφουμε και επισκεπτόμαστε κάτι, ότι το κάνουμε με την πλήρη ικανότητά μας, με μια ομάδα με κίνητρο που θέλει να πάει να δουλέψει πάνω σε κάτι και να κάνει τη διαφορά, όχι απλώς να δημιουργήσει κάτι για οικονομικό κέρδος ή να δημιουργήσει κάτι για μια ανακοίνωση δημοσίων σχέσεων και να μην παραδώσει το προϊόν.”
“Έτσι, θα ξεκινήσω με τις ομάδες και με το τι είναι αυτό που τις παθιάζει, και γι’ αυτό είμαι ενθουσιασμένος που πηγαίνω σε αυτές τις επισκέψεις [ στα στούντιο] και μετά θα το δούμε“.