Ο Todd Howard της Bethesda έχει συζητήσει τα πλεονεκτήματα του Starfield ως αποκλειστικού παιχνιδιού στις κονσόλες Xbox.
Σε συνέντευξή του στο BBCο σκηνοθέτης του παιχνιδιού είπε ότι η ικανότητα εστίασης σε λιγότερες πλατφόρμες είχε πάντα ως αποτέλεσμα καλύτερα προϊόντα.
«Όταν κάνετε κάτι αποκλειστικό, τόσο περισσότερο μπορείτε να εστιάσετε», εξήγησε. «Ξέρετε ότι αυτό είναι το υλικό ή το πράγμα με το οποίο παίζουν οι άνθρωποι, επομένως η ικανότητα εστίασης σε αυτό αποφέρει πάντα καλύτερο προϊόν.»
Ενώ το Starfield δεν είναι διαθέσιμο στο PS5 όπως θα είχε σχεδιάσει κάποτε η Bethesda πριν από την εξαγορά της από τη Microsoft, το παιχνίδι είναι επίσης διαθέσιμο σε υπολογιστή και άλλες πλατφόρμες μέσω του Xbox Cloud Gaming.
«Θέλετε οι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε αυτό φυσικά», είπε ο Χάουαρντ. «Αλλά το να είμαστε με το Xbox σημαίνει ότι έχουμε εύκολη πρόσβαση για εμάς και μου είπαν ότι περιμένουμε περισσότερους ανθρώπους να παίξουν αυτήν την κυκλοφορία από οτιδήποτε άλλο έχουμε ξανακάνει και αυτό παρά την επιτυχία των προηγούμενων παιχνιδιών μας.»
«Πιστεύω επίσης ότι οι άνθρωποι προσαρτούν επωνυμίες σε ορισμένα παιχνίδια», πρόσθεσε. «Όταν σκέφτεσαι το Zelda σκέφτεσαι το Switch και νομίζω ότι υπάρχουν στιγμές που αυτό μπορεί να είναι πραγματικό όφελος».
Τα σχόλια του Χάουαρντ απηχούν εκείνα του αφεντικού της Bethesda, Pete Hines, ο οποίος ισχυρίστηκε πρόσφατα ότι το Starfield πιθανότατα δεν θα ήταν έτοιμο για κυκλοφορία φέτος, αν το παιχνίδι ερχόταν και στο PS5.
«Η εστίαση σε λιγότερες πλατφόρμες ήταν ένα μεγάλο όφελος για αυτήν την ομάδα», δήλωσε ο Χάινς τον Ιούνιο. Το να είσαι σε περισσότερες πλατφόρμες θα σήμαινε ότι «θα διαρκέσει περισσότερο, θα κοστίσει περισσότερο. Είναι απλώς ένας πολύ μεγαλύτερος κίνδυνος στο μυαλό μου».