Η Sony φέρεται να μείωσε το μέγεθος του multiplayer παιχνιδιού The Last of Us από τη Naughty Dog, μετά από αξιολόγηση του έργου από τον κάτοχο της πλατφόρμας και τη νεοαποκτηθείσα Bungie.
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο αριθμός των ανθρώπων που εργάζονται στο έργο έχει μειωθεί, εν μέρει ως αποτέλεσμα των σχολίων του στούντιο του Destiny σχετικά με την ποιότητα και τη βιωσιμότητά του.
«Η Bungie έθεσε ερωτήματα σχετικά με την ικανότητα του multiplayer The Last of Us να κρατά τους παίκτες αφοσιωμένους για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι που οδήγησε στην επαναξιολόγηση», υποστηρίζει το ρεπορτάζ του Bloomberg.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ενώ το παιχνίδι δεν έχει ακυρωθεί, πολλοί από τους προγραμματιστές του έχουν μετακινηθεί σε άλλα έργα και ένα μικρό γκρουπ παραμένει ενώ η Sony επαναξιολογεί την κατεύθυνση του.
Λίγο πριν από τη δημοσίευση του Bloomberg, η Naughty Dog φαινομενικά προηγήθηκε της ιστορίας με μια δήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην οποία ανέφερε ότι το παιχνίδι θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο στην ανάπτυξη.
«Καθώς η ανάπτυξη συνεχίστηκε, συνειδητοποιήσαμε ότι το καλύτερο για το παιχνίδι είναι να του δώσουμε περισσότερο χρόνο», δήλωσε το στούντιο. «Η ομάδα μας θα συνεχίσει να εργάζεται για το έργο, καθώς και για τα άλλα παιχνίδια μας υπό ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένης μιας ολοκαίνουργιας εμπειρίας για έναν παίκτη.»